0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Анкетне опитування в маркетинговому дослідженні» (ID:599381)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 27
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНКЕТНОГО ОПИ-ТУВАННЯ ЯК ОДНОГО ІЗ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІ-ДЖЕНЬ................................................................................................................... 5 РОЗДІЛ 2. АНКЕТА ЯК ІНСТРУМЕНТ ОПИТУВАН-НЯ.......................................................................................................................... 9 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В B2B ТА В2С СЕКТОРАХ...................................................... 18 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ................................................................. 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................ 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНКЕТНОГО ОПИ-ТУВАННЯ ЯК ОДНОГО ІЗ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІ-ДЖЕНЬ................................................................................................................... 5 РОЗДІЛ 2. АНКЕТА ЯК ІНСТРУМЕНТ ОПИТУВАН-НЯ.......................................................................................................................... 9 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В B2B ТА В2С СЕКТОРАХ...................................................... 18 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ................................................................. 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................ 27