0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теоретичний аналіз можливостей збуту нової продукції (ID:60945)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 15
Рік виконання: 2009
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
1. Суть та особливості маркетингової стратегії нового товару 1.1. Товар-новинка і маркетингова стратегія 1.2 Вибір каналів збуту 2. Система збуту нового товару 2.1 Ціноутворення 2.2 Реклама Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову