0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Поясніть поняття іміджу підприємства. Охарактеризуйте етапи процесу створення фірмового стилю підприємства 2. Поясніть сутність позиціонування товару на ринку. Дайте характеристику поняттю «асортиментна політка підприємства» 3. Охарактеризуйте методи (ID:60947)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 12
Рік виконання: 2009
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
1. Поясніть поняття іміджу підприємства. Охарактеризуйте етапи процесу створення фірмового стилю підприємства 2. Поясніть сутність позиціонування товару на ринку. Дайте характеристику поняттю «асортиментна політка підприємства» 3. Охарактеризуйте методи ціноутворення 4. Поясніть поняття, охарактеризуйте цілі та стратегії просування товарів 5. .Вирішіть ситуацію: ви працюєте торгівельним представником виробничо-торговельної фірми «Золоте теля», яка займається виробництвом та реалізацією м’ясних виробів. Визначте протяжність (довжину) каналів збуту готової продукції вашого підприємства. Наведіть можливі варіанти каналів збуту Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову