0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ "МАЙСТЕР") (ID:61060)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2009
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингового планування 1.1. Управління як одна з головних засад маркетингу 1.2. Маркетингове планування: сутність, принципи, задачі 1.3. Стратегічне й тактичне планування 1.4. Зміст плану маркетингу Розділ 2. Розробка плану маркетингу ТОВ "Майстер" 2.1. Коротка характеристика підприємства ТОD "Майстер" 2.2. Аналіз ринку збуту 2.3. Аналіз конкурентів 2.4. Вибір і обґрунтування товарної політики 2.5. Вибір і обґрунтування цінової політики 2.6. Вибір каналів розподілу товару 2.7. Вибір комунікаційної політики: рекламна кампанія, стимулювання збуту Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову