0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Які можна виділити типи маркетингового контролю? 2. Назвіть методи стимулювання збуту 3. Що являє собою SWOT-аналіз? 4. Що таке позиціонування товарів наринку? Наведіть приклади 5. Охарактеризуйте різні види розповсюдження інформації з точки зору ї (ID:61071)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 20
Рік виконання: 2009
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
1. Які можна виділити типи маркетингового контролю? 2. Назвіть методи стимулювання збуту 3. Що являє собою SWOT-аналіз? 4. Що таке позиціонування товарів наринку? Наведіть приклади 5. Охарактеризуйте різні види розповсюдження інформації з точки зору їх переваг і обмежень 6. Який етап життєвого циклу переживають такі товари: мінеральна вода «Боржомі», вершкове масло вищого гатунку, аспірин «Упса», автомобіль «Жигулі»? Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову