0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Комплекс маркетингу і його елементи. Еволюція поглядів на комплекс маркетингу (ID:616122)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ І ЙОГО ЕЛЕМЕНТИ. ЕВОЛЮЦІЯ ПОГЛЯДІВ НА КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Еволюція поглядів на комплекс маркетингу. 5 1.2. Елементи комплексу маркетингу. 7 РОЗДІЛ 2 18 СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ І ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ 18 2.1. Характеристика підприємства 18 2.2. Вибір і аналіз базового ринку 20 2.3. Сегментування ринку за трьома критеріями і вибір цільових сегментів 28 2.4. Багатокритеріальне сегментування ринку. Вибір цільових сегментів та побудова профілю споживача 31 2.5. Позиціонування товару на обраних сегмантах ринку 36 ВИСНОВОК 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетинговий мікс - це набір маркетингових інструментів, які компанія використовує для продажу продуктів або послуг своїм цільовим клієнтам. Бізнес технічно завжди використовував маркетингові інструменти для просування та продажу своєї роботи, але термін "маркетинговий мікс" був придуманий в середині 20-го століття. Одним з перших його застосувань стало звернення 1953 року в Американську асоціацію маркетингу, в якому професор Гарвардського університету і фахівець з маркетингу Ніл Бордон розповів, як маркетологи розробляють і виконують успішний маркетинговий план. Визначення та організація елементів його маркетингового міксу дозволяє бізнесу приймати вигідні маркетингові рішення на всіх рівнях. Ці рішення допомагають бізнесу: розвивати свої сильні і слабкі сторони, стати більш конкурентоспроможними і адаптованим на своєму ринку, поліпшення вигідного співробітництва між відділами та партнерами. Фактично, наш світ кожну секунду змінюється, як і бізнес-середовище. Раніше світ ділився на окремі зони, які торгували між собою. Європа, Північна Америка, Південна Америка, Австралія і Азія були віддаленими туристичними партнерами. Сьогодні доступність онлайн торгівлі розмила межі. Діловий світ став доступним до такої міри, що торгівля між країнами здійснюється одним натиском миші або командою голосу. Але будь-який бізнес повинен починати з визначення свого комплексу маркетингу для формування клієнтської бази та запуску продаж. Пропрацювавши елементи індивідуального маркетингового міксу вашого бізнесу, ви зможете створити стратегію, яка буде ефективно впливати на споживачів, робити продажу і розвивати свій бізнес. Метою роботи є визначення особливостей використання маркетингового міксу в бізнесі. Виходячи з цього, у роботі розкрито наступні критерії: - зміна комплексу маркетингу завдяки змінам у сучасному світі бізнесу; - елементи комплексу маркетингу: сутність, використання. У роботі використовувались такі методи дослідження: - обробка та аналіз сучасних наукових джерел. Інформаційною базою дослідження є наукові розробки зарубіжних вчених, роботи фахівців по досліджуваній темі, джерела Інтернет.   РОЗДІЛ 1 КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ І ЙОГО ЕЛЕМЕНТИ. ЕВОЛЮЦІЯ ПОГЛЯДІВ НА КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ 1. Еволюція поглядів на комплекс маркетингу. Маркетинговий комплекс описує набір дій або методів, які компанія використовує для просування своєї торгової марки або товару на ринку. 4П - це основна складова маркетингового комплексу - Ціна, Продукт, Просування та Місце. Маркетинговий комплекс є одним з найвідоміших маркетингових термінів. Це функціональна або тактична частина маркетингової стратегії. Маркетинговий комплекс - термін, створений Нілом Борденом, - це компоненти, які інтегруються для просування бренду і визначення особливих точок продажу товару, ті, які відрізняють його від конкурентів. Концепції, що лежать в основі розробки Бордена, удосконалювалися протягом багатьох років до тих пір, поки Е. Джером Маккарті не мінімізував їх до 4-х аспектів, які називаються "Чотири П".