0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РЕКЛАМА У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ (ID:622894)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 57
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….….4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ………………………………………..……6 1.1. Реклама: сутність, цілі, завдання та функції………………………....6 1.2. Організація та структура рекламного процесу……………………...10 1.3. Законодавча база рекламної діяльності в Україні…………………..16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПАТ «ЛЬВІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СВІТОЧ»……………..….24 2.1. Загальна характеристика підприємства…………………………....…24 2.2. Аналіз процесу здійснення рекламної діяльності підприємством.…27 2.3. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства………...…34 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПАТ «ЛЬВІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СВІТОЧ»………….……..40 3.1.Виявлення проблем, пов’язаних з рекламною діяльністю досліджуваного підприємства, та шляхи їх вирішення……………………….…40 3.2. Рекомендації по розробці рекламної стратегії…………………….....44 3.3. Інноваційні підходи щодо здійснення рекламної діяльності підприємством……………………………………………………………………...49 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….….....57
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Реклама: сутність, цілі, завдання та функції Реклама і її види займають особливе місце в комунікаційній політиці. В ринковій економіці комунікація виступає як система відрегульованого обміну інформацією з ринками збуту продукції, яка дозволяє виробникам пристосуватись до мінливих ринкових умов і досягти поставлених цілей. Рекламу можна розглядати як форму комунікації, яка покликана перекласти якість товарів та послуг на мову потреб споживачів [8, с. 248]. Рекламні комунікації найчастіше реалізуються в межах рекламних кампаній. Рекламну кампанію слід розглядати як комплекс рекламних заходів, спрямованих на досягнення конкретної маркетингової мети в рамках маркетингової стратегії підприємства. Можна сказати, що вся рекламна діяльність підприємства є сукупністю рекламних кампаній [2, с. 139]. Реклама — ефективний засіб поширення інформації про фірму, товар, місце й умови його продажу. Не дивно, відтак, що бізнесмени вважають рекламну інформацію однією з головних матеріальних пе¬редумов комерційного успіху. Адже, як відомо, хто володіє інфор¬мацією — той володіє світом. 1.2. Організація та структура рекламного процесу Рекламодавці різняться за ринками (споживачами), що їх вони обслуговують, за товарами та послугами, які вони виготовляють (нада¬ють), та за тими засобами масової інформації, які вони використовують. Рекламодавці можуть бути членами таких ринків: - споживчого ринку — окремі особи та домовласники, які купу¬ють товари та послуги для особистого вжитку; - ринку виробників — фірми, яким необхідні товари для вико¬ристання їх у процесі виробництва; - ринку проміжних продавців — організації, які придбають то¬вари та послуги для наступного перепродажу їх із зиском для себе; - ринку державних установ — державні організації, які купують товари та послуги або для наступного їх використання у сфері ко¬мунальних послуг, або для передачі цих товарів та послуг тим, хто їх потребує; - міжнародного ринку — покупці за межами країни, включаючи зарубіжних споживачів, виробників, проміжних продавців та держа¬вні установи. 2.3. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємством Протягом усієї рекламної кампанії варто постійно стежити за ефективністю реклами, щоб вчасно відкоригувати стратегічний хід кампанії, якщо потрібно, щоб вона (реклама) у кінцевому рахунку досягла мети. Поняття ефективності реклами містить у собі одночасно такі неоднорідні по змісту поняття, як економічний ефект, психологічний ефект (психологічний вплив на представників цільових груп) і соціальний ефект, що виражається у визначеному впливі на все суспільство в цілому (зокрема, вплив на формування смакових переваг людей, їхніх поглядів і понять про різні моральні і матеріальні цінності і т.д.). Для вимірів комунікативної і торгової ефективності реклами дослідники користаються декількома різними методами. Виміри комунікативної ефективності або апробація тексту говорять про те, яку ефективну комунікацію забезпечує оголошення. Цей метод, що одержав назву випробування текстів, можна використовувати як до розміщення оголошення, так і після його публікації чи трансляції. 3.1. Виявлення проблем, пов’язаних з рекламною діяльністю досліджуваного підприємства, та шляхи їх вирішення. Недоліки та переваги вибраної стратегії рекламної діяльності ПАТ «Львівська кондитерська фабрика» визначаються рекламним зверненням та рекламними носіями. Основні недоліки вибраної рекламної стратегії полягають в недоліках основних рекламних засобах: - Недолік телевізійної реклами продукції ПАТ "Світоч" в тому, що під час її трансляції увага потенційного споживача повинна була бути зосереджена на екрані, в іншому випадку рекламне звернення не було б сприйнято. Для підвищення її ефективності встановлено безліч психологічних правил і прийомів, як то: акцент на візуальність, стислість, оригінальність, близькість до споживача і т.д. Найбільшої ефективності вона досягала в ранковому ефірі, коли основна маса людей збирається на роботу, чи у вечірньому ефірі, коли основна маса людей знаходиться будинку і відпочиває. Цілком природно, що ціна на розміщення реклами в "години пік" вечірній чи ранковий час буде вище, ніж чим у денний час.