0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові цінові війни та їх роль в еволюції маркетингу (ID:64726)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2013
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1 Сутність та значення маркетингової цінової війни 1.1 Різновид цінових воєн 1.2 «Східна» точка зору. Успіх китайських компаній у проведенні цінових війн 1.3 Умови, що сприяють виникненню цінової війни та методи профілактики її виникнення РОЗДІЛ 2 Основні принципи цінової війни на практиці 2.1 Принцип оборони на прикладі українського ринку мобільних операторів 2.2 Johnson & Johnson vs Bristol-Myers, як класичний прийом блокування 2.3 Самоатака фірмою Gillette РОЗДІЛ 3 Ефективність ведення цінових війн для подальшого розвитку підприємств 3.1 Позитивні та негативні наслідки ведення цінових війн 3.2 Шляхи виходу із цінових війн Висновки Список використаної літератури ДОДАТОК А ДОДАТОК В ДОДАТОК С
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову