0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІСТОРІЯ І ПРАКТИКА ОГРАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗА КОРДОНОМ І В УКРАЇНІ (ID:704908)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 30
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 6 1.1 Поняття та сутність маркетингових досліджень 6 1.2 Особливості формування та розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні 8 1.3 Фактори впливу на формування ринку маркетингових досліджень в Україні 10 РОЗДІЛ 2. ІСТОРІЯ ТА ПРАКТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 13 2.1 Становлення теорії маркетингових досліджень 13 2.2 Передумови виникнення маркетингових досліджень 14 2.3 Ретроспектива розвитку та ініціація маркетингових досліджень 16 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗА КОРДОНОМ І В УКРАЇНІ. 19 3.1 Computer Assisted Telephone Interviewing 19 3.2 Методи знаходження інформації 20 3.3 Маркетингові дослідження споживачів 21 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Важливо зазначити, що в період з початку поточного століття і по сьогоднішні часи – обсяг ринку маркетингових досліджень (що правда, лише у гривні) постійно зростав, хоча й різними темпами. Коли дослідницькі компанії робили прогнози на 2020-2022 рр.., то не могли уявити, що за кілька місяців ситуація зміниться кардинально і не лише в Україні, а й світова економіка зіштовхнеться з небаченим до цього викликом – пандемією Covid‑19 та повномасштабним військовим вторгненням російської федерації до нив та лав України. Взагалі, нинішня ситуація в Україні ускладнює прогнозування розвитку ринку маркетингових досліджень, поведінки його учасників, величини попиту, використання окремих методів маркетингових досліджень, проте сучасні умови та умови розвитку підштовхують дослідницькі компанії до пошуку, розробки і впровадження інноваційних методик проведення маркетингових досліджень і забезпечення високої їх ефективності в отриманні достовірних даних, що, в свою чергу, сприятиме подальшому розвитку ринку маркетингових досліджень і визначатиме його майбутнє в Україні.