0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична робота Життєвий цикл бренду (ID:708669)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 28
Рік виконання: 2023
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
1.Формування уявлення споживача про бренд. Доля ринку бренду. Lovemark як концепція бренду. 2. Стадії життєвого циклу бренду: розробка, впровадження, зростання. 3. Диференціація, диверсифікація, позиціонування бренду. 4. Цінності та місія бренду. Підходи до створення місії. Види місій. 5. Стадії життєвого циклу бренду: стабілізація, згасання, ребрендинг, вихід з ринку. 6. Дослідження бренду: бренд-трекінг. Модель QFD (QUALITY FUNCTION DEPLOYMENT). 7. Стратегії бренду. push стратегії та pull стратегії. 8. Міфодизайн бренду. Легенда бренду. 9. Значення маркетингових моделей для брендингу: базова модель 4P, модифікації 4P, модель 5P, модель 7P. МОДЕЛЬ RDB. 10. Точки контакту споживача з брендом 11. Конкурентні тактики. Тактика кращої практики (стандартні навички + додаткові переваги). Тактики виходу з конкурентного поля в В2В (стратегія ощадливого виробництва, стратегія шимано ( наприклад, компанія Тетрапак замовляла рекламу на телебаченні і отримала факт додаткової конкурентної переваги для продажу свого продукту). 12. Тригери як спосіб нагадати про себе клієнту
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Згідно з сутність маркетингу полягає у втіленні в психологію споживача чітких уявлень про бренд. В основі добре продуманої програми брендингу лежить концепція унікальності, неповторності, що формує у потенційного споживача переконання, що іншого подібного товару на ринку не існує. Але в сучасних умовах жорсткої конкуренції на ринку споживчих товарів та послуг необхідно докласти особливих зусиль для того щоб у нескінченному потоці рекламної інформації пригорнути увагу до свого бренду. Сучасні дослідники поняття «бренд» визначають його як маркетинговий інструмент підприємства, який одночасно є цінним фінансовим активом, оскільки спонукає споживачів здійснювати купівлі, під впливом сформованого у них сильного асоціативного сприйняття сутності товару/підприємства. Однак, сильне асоціативне сприйняття у споживачів не виникає спонтанно, а цілеспрямовано формується підприємством, і цей процес отримав назву брендинг. Всі бренди-лідери створювались із залученням рекламних та брендингових агенцій. Поява даного виду маркетингових послуг також стимулює розвиток якості брендів та їх швидке просування на ринку. На ринку України існує велика кількість агенцій, що займаються формуванням брендів, саме вони є носіями сучасних технологій та світоглядних тенденцій, використання яких наближує українських виробників до третього етапу розвитку брендів — інформаційного. Сучасний бренд формується з п’яти елементів, які створюють набор послідовних рівнів. [5, C. 52–58].