0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ (ID:72245)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 107
Рік виконання: 2014
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП І. СТРАТЕГІЯ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ КОМПАНІЙ ТА ЇЇ ВІДБИТТЯ У РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Рекламна діяльність як необхідна складова міжнародних стратегій 1.2. Особливості застосування сучасних рекламних інструментів компаніями, що виборюють сектор світового ринку 1.3. Механізми підвищення ефективності рекламної діяльності як засобу формування міжнародного іміджу компаній ІІ. ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОСУВАННІ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК 2.1. Критерії ефективності рекламної діяльності у просуванні компаній на міжнародний ринок 2.2. Світовий досвід застосування сучасних рекламних інструментів компаніями у їх міжнародному бізнесі 2.3. Тенденції розвитку рекламного ринку в Україні 62 ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 74 ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 3.1. Обґрунтування необхідності використання іноземного досвіду рекламних компаніями іноземними компаніями 3.2. Ефективність впливу проведених рекламних акцій на діяльність ТОВ „Пролайн-Україна” та критерії його оцінки 3.3. Пропозиції щодо підвищення ефективності рекламних та PR-акцій ТОВ „Пролайн-Україна” Висновки та пропозиції Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову