0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оптимізація розміщення рекламних звернень у засобах масової інформації та оцінювання їх комунікативної ефективності (ID:72268)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 147
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 1.1. Сутність рекламного звернення як елемента реклами. 1.2. Значення реклами та сучасний стан рекламної діяльності у засобах масової інформації 1.3. Нормативно-правова база регулювання реклами в Україні РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ У ЗМІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ «АНЕКС ТУР» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур» 2.2. Аналіз розміщення рекламних звернень ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур» у ЗМІ 2.3. Оцінка роботи PR-відділу по розробці та розміщення рекламних звернень у ЗМІ РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ «АНЕКС ТУР» ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 74 3.1 Визначення напрямів діяльності та цілей програми оптимізації розміщення рекламних звернень ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур» 3.2 Формування програми оптимізації розміщення рекламних звернень ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур» у ЗМІ 3.3. Інтегральна оцінка ефективності запропонованих заходів, щодо оптимізації розміщення рекламних звернень у ЗМІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову