0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

“Аналітичний звіт за матеріалами ПрАт “Фармацевтична фірма “Дарниця” (ID:722899)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 32
Рік виконання: 2021
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Характеристика господарської діяльності ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»………………………………………………………………3 2. Аналіз економічної діяльності ПрАТ «Дарниця»………………………..8 2.1. Розвиток ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця » та інших підприємств фармацевтичної галузі в умовах ринку…………….8 2.2.Динаміка фінансових результатів підприємства ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця »………………………………………………………………12 2.3. Реалізація комунікаційної політики ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця »……………………………………………………………….14 3 . Побудова матриці базового SWOT-аналізу……………………………….16 4. Загальні висновки……………………………………………………………20 5.Список використаної літератури……………………………………………..23 6.Додатки………………………………………………………………………...24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2. Динаміка фінансових результатів підприємства ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця » Проаналізувавши фінансову звітність даного підприємства, можемо підсумувати , що чистий дохід від реалізації на протязі аналізованого періоду (2016-2018 р.р.) завжди перевищує значення і темпи росту собівартості реалізованої продукції. Такі темпи збільшення показників є позитивними оскільки валовий прибуток також постійно зростає на протязі досліджуваного періоду. Позитивним є постійне збільшення величини чистого прибутку. Але на величину чистого доходу, можуть впливати витрати – а саме- адміністративні витрати і витрати на збут. Тому, можливо, для збільшення продуктивності продукції треба звернути увагу на зменшення саме адміністративних витрат та витрат на збут. Компанія щорічно вкладає в дослідження та розробки 10% свого валового доходу. Підприємство реалізовує фінансові стратегії, націлені на збільшення обсягу вкладених в бізнес власних коштів. Власний оборотний капітал підприємства постійно зростає. Це відбувається на фоні зростання (частково номінального через зміни грошового ринку) капіталу в запасах. ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця » слідкує за дотриманням балансу між надходженнями та витратами. Така політика компанії дозволяє забезпечити ріст залишку коштів на кінець року й достатній рівень платоспроможності, а отже і ліквідності. • За розглянутими показниками рентабельності можемо узагальнити: Високі значення коефіцієнтів ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця » говорять про сильне ринкове положення, цінності послуги або товару компанії, хороше управління. Високе значення коефіцієнту реінвестування говорить про те, що значна частина прибутку реінвестована у підприємство. Це веде до інтенсифікації виробничої та збутової діяльності, заміщення найбільш дорогих джерел фінансування, оновлення обладнання і т.д