0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення маркетингової цінової політики туристичного агентства (ID:72616)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 120
Рік виконання: 2013
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Сутність маркетингової політики ціноутворення 1.2 Економічний механізм формування ринкових цін та методи ціноутворення 1.3. Особливості формування цін на послуги туристичних підприємств Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНТСВА «САЛЄМАР» 2.1. Характеристика діяльності підприємства 2.2. Аналіз ринку туристичних послуг в Україні 2.3. Оцінка маркетингової та цінової політики туристичного підприємства «САЛЄМАР» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА «САЛЄМАР» 3.1. Напрямки удосконалення управління цінами на послуги туристичного агентства «САЛЄМАР» 3.2. Економічне обґрунтування заходів із удосконалення маркетингової цінової політики туристичного агентства «САЛЄМАР» Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ В ТУРИСТИЧНІЙ АГЕНЦІЇ «САЛЄМАР» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Робота оформлена таблицями, схемами, рисунками, діаграмами, додатками із статистичними данними, використані різні методи опрацювання данних (аналіз, експертні оцінки, анкетне опитування). Робота захищена на 5.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову