0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування комплексу маркетингу підприємства (ID:740666)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 48
Рік виконання: 2015
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Теоретичні засади формування комплексу маркетингу підприємства 2. Аналіз організаційно-економічної характеристики ПАТ "ПТАХОКОМБІНАТ БЕРШАДСЬКИЙ" 3. Аналіз комплексу маркетингу у ПАТ"ПТАХОКОМБІНАТ БЕРШАДСЬКИЙ". 4. Шляхи удосконалення формування комплексу маркетингу у ПАТ "ПТАХОКОМБІНАТ БЕРШАДСЬКИЙ " Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для того, щоб підприємство успішно функціонувало та було конкурентоспроможним в умовах ринкових відносин, продукція підприємства повинна відповідати певним якості, ціна повинна відповідати можливостям потенційних покупців, обслуговування клієнтів повинно бути на дуже високому рівні. Ефективне використання маркетингу на підприємствах України потребує правильного розуміння його суті. Зробимо спробу систематизувати й узагальнити існуючі погляди щодо цього. Адже самих тільки визначень маркетингу сучасна західна і вітчизняна література пропонує кілька тисяч. Розглядаючи власне елементи комплексу маркетингу, можна цілком погодитися з високою теоретико-методичною та практичною цінністю концепції "4Р". Однак на тлі стрімкої зміни умов господарювання ця концепція може розглядатися як базис, на основі якого формується комплекс маркетингу для кожного конкретного продукту, що припускає додавання нових елементів з "4Р". У зв'язку з цим подальший розвиток маркетингової науки стосовно комплексу маркетингу має бути спрямовано не на критику чи доповнення концепції "4Р", а на реалізацію концепції комплексу маркетингу відповідно до унікальних умов функціонування окремих галузей та підгалузей економіки. Питаннями дослідження маркетингової діяльності підприємства займається багато вчених - економістів, зокрема: Ф.Котлер, Т.Лук'янець, Л.Романенко та інші. Об'єктом написання курсової роботи є комплекс маркетингу на ПАТ "ПТАХОКОМБІНАТ БЕРШАДСЬКИЙ". Метою написання курсової роботи є висвітлення сутності комплексу маркетингу підприємства, загального стану господарської діяльності підприємства, здійснення аналізу комплексу маркетингу ПАТ "ПТАХОКОМБІНАТ БЕРШАДСЬКИЙ", а також уміння використовувати набуті теоретичні знання, підтверджені практичними навиками у процесі написання курсової роботи. Предметом дослідження виступають особливості комплексу маркетингу ПАТ "ПТАХОКОМБІНАТ БЕРШАДСЬКИЙ". Структура курсової роботи визначена метою і задачами дослідження і містить у собі вступ, 4 розділи, висновки та пропозиції, список використаних джерел та додатки.