0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ОВРУЦЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД (ID:74235)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 96
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Зміст, особливості і цілі маркетингової діяльності підприємства 1.2. Сегментування споживчого ринку 1.3. Служба маркетингу на підприємстві та основні її типи РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ОВРУЦЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД» 34 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Оцінка фінансового стану підприємства 2.3. Характеристика маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ОВРУЦЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД» 3.1. Підвищення комплексності маркетингової діяльності 3.2. Розробка маркетингової стратегії підприємства 3.3. Економічний механізм маркетингового забезпечення стратегічного управління підприємством ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову