0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова товарна політика компанії McDonald's (ID:77279)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ І Товар в системі маркетингу 1.1 Характеристика підприємства 1.2. Рівні товару та якість товару 1.3. Позиціонування товару РОЗДІЛ ІІ Використання марочних назв 2.1. Рішення, які приймає маркетолог при виборі назви торгової марки 2.2. Аналіз марочної назви 2.3. Переваги, які отримує підприємство при використанні марочної назви РОЗДІЛ ІІІ Упаковку товару 3.1. Функції, якості, значення 3.2. Вплив упаковки на вибір споживачів РОЗДІЛ ІV Рішення щодо товарного асортименту 4.1. Аналіз товарного асортименту підприємства 4.2. Перспективи розвитку асортиментної політики підприємства РОЗДІЛ V Методи просування товару на ринок 5.1. Канали розподілу 5.2. Заходи просування продукції Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову