0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація та проведення супутніх заходів виставки (ID:77318)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 32
Рік виконання: 2012
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні підходи щодо організації та проведення супутніх заходів виставки 1.1. Сутність та значення супутніх заходів виставок 1.2. Технічне забезпечення заходів 1.3. Особливості різних видів заходів Розділ 2. Аналіз ефективності проведення супутніх заходів 2.1. Ефективність заходу в залежності від етапів організації заходу 2.2. Оцінка ефективності проведеного заходу Розділ 3. Методи підвищення ефективності супутніх заходів виставки 3.1. Загальні способи підвищення ефективності заходу, що проводиться 3.2. Використання наочних матеріалів у проведенні супутніх заходів виставки Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову