Маркетинговий аналіз діяльності “Пандора” на ринку ювелірних прикрас в Україні (ID:816362)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………..
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВАРНОМУ РИНКУ…………………………………………………………….
1.1 Стисла характеристика маркетингової діяльності підприємства на товарному ринку…………………………………………………………………….
1.2 Фундаментальні особливості ринку, його стан та тенденції……………
1.3. Техніко-економічний аналіз товару……………………………………..
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА КОМПАНІЇ «ПАНДОРА»………………………………………………………………………..
2.1 Аналіз внутрішнього середовища підприємства………………………..
2.2. Аналіз макромаркетингового середовища……………………………..
2.3. Аналіз мікромаркетингового середовища………………………………
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО КОРЕГУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА «ПАНДОРА»…………………………………….
3.1. Визначення маркетингової проблеми(можливості) підприємства……..
3.2. Аналіз альтернативних варіантів подолання маркетингової управлінської проблеми………………………………………………………………
3.3 Пропозиції по корегуванню маркетингової стратегії діяльності підприємства………………………………………………………………………….
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….
ДОДАТКИ……………………………………………………………………..
Зразок роботи
ВСТУП
Нестабільна ситуація з Кові -19 впливає на усі ринки, на ринок ювелірних прикрас особливо, тому що це товар не першої необхідності й зараз закритті на картин. А від цього страждає бізнес усього світу.
На сьогоднішній момент на ювелірному ринку нараховуваєтся 987 компаній, ще близько 3000 займаються торгівлею ювелірними прикрасами. Місткість ринку більше за 400 млн. грн.
Дослідження Дослідженням маркетингової діяльності присвячені роботи вітчизняних та зарубіжних науковців: Іванов І. Ф., Бородіна О.М., Бубенко П. Т., Васильєв О. В., Кузнєцов Е. А., В. І., Петкова Л. О., Покатаєва О. В., Попович В. В., Решетило В. П., Савенко І. І., Ткач Т. В., Ткаченко А. М., Тарлопов І. О., Федоренко І. А.,. та інші науковці. Ф. Котлер досліджує розвиток маркетингу та його управління, звернувши увагу в останніх публікаціях на перехід від товару до покупця і далі до його душі.
Метoю даної курсової роботи є аналіз та роль маркетингового дослідження торговельної марки Pandora на ювелірному ринку прикрас.
Завдання курсової роботи:
1) систематизація, закріплення, розширення і використання теоретичних і практичних знань з функціонального маркетингу;
2) розвиток навиків самостійної роботи з літературними джерелами, нормативними і методичними документами, фактичним матеріалом маркетингових інструментів;
3) аналіз маркетингових досліджень Pandora й напрацювання рекомендацій, щодо стратегічної діяльності Pandora на ювілейному ринку прикрас.
Актуальність теми практичного використання і теоретичного обґрунтування відповідних маркетингових досліджень на ринку прикрас свідчить постійно зростаюча кількість наукових праць і публікацій як і в Україні так й за кордоном. Незважаючи на наявність вагомої наукової бази, через постійні зміни в економіці маркетингове дослідження на рахунку прикрас залишається актуальним завданням і потребує вирішення науковцями.
Об'єкт - Pandora на ювелірному ринку прикрас.
Предмет є теоретичні положення, науково-методичні підходи, концепції та прикладні аспекти комплексу маркетингу Pandora на ринку прикрас.
Методологія. При написанні даної роботи було використано графічний метод (для наочного представлення результатів дослідження), табличний, метод узагальнення та систематизація, метод порівняння (для співставлення результатів дослідження), а також інші методи загальнонаукового характеру.
Інші роботи з даної категорії: