Розроблення гіпотези маркетингової стратегії для Пандори (ID:816380)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………
РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ТОВАРНОМУ РИНКУ……………………………….
1.1 Стисла характеристика маркетингової діяльності підприємства на товарному ринку………………………………………………………………..
1.2 Фундаментальні особливості ринку, його стан та тенденції……..
1.3 Економіко-технологічний аналіз товару та процеси його виробництва……………………………………………………………………..
1.3.1 Аналіз товару………………………………………………………
1.3.2 Аналіз технології виробництва …………………………………...
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА КОМПАНІЇ……………………………………………………………………...
2.1 Аналіз внутрішнього середовища підприємства…………………..
2.1.1 Аналіз внутрішніх факторів підприємства….…………….
2.1.2 Аналіз моделі організації бізнесу на підприємстві ………
2.2 Аналіз маркетингового середовища………………………………..
2.2.1 Аналіз макромаркетингового середовища………………..
2.2.2 Аналіз мікромаркетингового середовища………………...
2.3 Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища…
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА ГІПОТЕЗИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ..
3.1 Розробка ринкової стратегії…………………………………………
3.2 Розроблення продуктової стратегії …………………………………
3.3 Економічний аналіз привабливості цільового ринку ……………...
ВИСНОВКИ………………………………………………………………
СПИСОК ВИКОНАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..
Зразок роботи
Нестабільна ситуація з Кові -19 впливає на усі ринки, на ринок ювелірних прикрас особливо, тому що це товар не першої необхідності й зараз закритті на картин. А від цього страждає бізнес усього світу.
На сьогоднішній момент на ювелірному ринку нараховуваєтся 987 компаній, ще близько 3000 займаються торгівлею ювелірними прикрасами. Місткість ринку більше за 400 млн. грн.
Бренд «PANDORA» відрізняється тим, що самі вироби виготовлені вручну, це індивідуальний дизайн, і подібних виробів у іншого бренду, покупець не зможе знайти. «PANDORA» представляє цікаву мотивацію для своїх співробітників, і заходячи в будь-який магазин мережі, клієнта обслуговують на високому рівні продажів. Весь образ бренду «PANDORA» складається з дрібниць, який утворює одну величезну світову мережу з дизайнерськими ювелірними виробами високої якості за доступною ціною.
Дослідження Дослідженням маркетингової діяльності присвячені роботи вітчизняних та зарубіжних науковців: Іванов І. Ф., Бородіна О.М., Бубенко П. Т., Васильєв О. В., Кузнєцов Е. А., В. І., Петкова Л. О., Покатаєва О. В., Попович В. В., Решетило В. П., Савенко І. І., Ткач Т. В., Ткаченко А. М., Тарлопов І. О., Федоренко І. А.,. та інші науковці. Ф. Котлер досліджує розвиток маркетингу та його управління, звернувши увагу в останніх публікаціях на перехід від товару до покупця і далі до його душі.
Метoю даної курсової роботи є аналіз та роль маркетингового дослідження торговельної марки Pandora на ювелірному ринку прикрас.
Завдання курсової роботи:
1) систематизація, закріплення, розширення і використання теоретичних і практичних знань з функціонального маркетингу;
2) розвиток навиків самостійної роботи з літературними джерелами, нормативними і методичними документами, фактичним матеріалом маркетингових інструментів;
Інші роботи з даної категорії: