0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Предмет: Етика ділового спілкування. 2.Тема Етика ділового спілкування маркетолога 3.Практичне :три ситуації з дотриманням ділової етики і три з недотриманням. (ID:817750)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 27
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Суть та значення етики ділового спілкування 3 2. Особливості етики ділового спілкування маркетолога 12 3.Практичне завдання 24 Список використаної літератури 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Список використаної літератури 1. Акулич М. Общение при деловой встрече с клиентом или партнером компании // Маркетинг: идеи и технологии. –2017– С. 8-15. 2. Гоголь І.О. До змісту поняття «культура професійного спілкування» маркетолога// «Проблеми інженерно-педагогічної освіти», 2017, № 56-57. – С. 25 – 28. 3. Глушкова, Н.М., Іванова, К.М. (2019) Діловий етикет – важлива складова професійної підготовки майбутніх фахівців. In: Чотирнадцята Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні дослідження в соціальній сфері», 18 листопада 2019, Одеський національний політехнічний університет. URL: http://eprints.library.odeku.edu.ua/6602/. 4. Голярдик Н. А. Культура ділового спілкування як чинник формування професійних компетентностей майбутнього фахівця / Н. А. Голярдик, Л. Л. Дика // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 4. - С. 78-86. 5. Еникеев М. И. Общая и социальная психология : учеб. для вузов / М. И. Еникеев. - М. : Группа «Нофма», 2002. - 452 с. 6. Жулькова Ю. Н., Королёва Д. Ю., Питилимов А.В. Особенности этикетных процедур при ведении деловых переговоров // Инновационная экономика: перспективы развития и совершенствования. 2019. №7 (41). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-etiketnyh-protsedur-pri-vedenii-delovyh-peregovorov. 7. Иванова А.А. Формирование этики делового общения // Актуальные направления научных исследований: перспективы развития : материалы IV Междунар. науч.–практ. конф. (Чебоксары, 10 дек. 2017 г.). В 2 т. Т. 1 / редкол.: О.Н. Широков [и др.] – Чебоксары: ЦНС «Интерактив плюс», 2017. – С. 237-238. 8. Лавриненко В.Н. Психология и этика делового общения : учебник для бакалавров / под ред. В. Н. Лавриненко, Л. И. Чернышовой. — 6-е изд., перераб. и доп. — М. : Издательство Юрайт, 2015. — 591 с. 9. Лебсак В.А. Деловая этика как часть культуры общения и взаимодействия. /В.А.Лебсак// Научные труды МИМ Линк.- 2012. – С. 263-274 с. 10. Лутфуллина С.Р. Этика делового общения // Научно-практический электронный журнал Аллея Науки» –№3(19) –2018– С. 45 – 49. 11. Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університету /Укладачі: к.е.н., доц.. Голда Н.М., к.е.н., доц. Краузе О.І – Тернопіль – 2018, – 96 с. 12. Родигіна, Н. Ю. Етика ділових відносин: підручник і практикум для академічного бакалаврату / Н. Ю. Родигіна. -, 2015. – 578 с. 13. Ткачук В., Зайцева І.В., Принципи культури ділового спілкування // Світ українського слова: Матеріали засідання за круглим столом. – Ірпінь: Видавництво «Університету державної фіскальної служби України», 2019. –С. 32 – 36. 14. Щукина А. С., Стукова Ю. Е. Этика делового общения как неотъемлемая часть переговоров // Colloquium-journal. 2019. №11 (35). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/etika-delovogo-obscheniya-kak-neotemlemaya-chast-peregovorov.