Зразок роботи
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:
1. Богомолова В.В. Маркетинговий аудит на підприємстві // Матеріали VІІ Міжнародної наукової конференції студентів та молодих учених «Соціально-Економічний розвиток України. Європейській вибір». У 2 ч./за заг. ред. А. А. Ткача. Мелітополь, 18 травня 2010 р. Мелітополь: МІДМУ ГУ «ЗІДМУ», 2012. Ч. 2. С. 60-62.
2. Божкова В. В. Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу / В. В. Божкова, Н. С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки, 2013. № 2. С.117–122.
3. Бєлявцев М. І. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / М. І. Бєлявцев, Г. Д. Леонова, А. М. Зайцева. Донецьк : Норд-Прес, 2011. С. 279
4. Герасимчук З. В. Маркетингова політика машинобудівних підприємств на ринку інвестиційних товарів : навч. посіб. / З. В. Герасимчук,
В. О. Морохова, О. В. Бойко. Луцьк : Надстир’я, 2014. – 197 с.
5. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби?.. / М. Дмитрук // Маркетинг и реклама. 2013. № 5–6. С.32–37.
6. Іляшенко А. Х. Організаційні засади управління маркетинговою діяльністю підприємства//Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2013. № 6. С. 110-113.
7. Іляшенко А. Х. Організаційні засади управління маркетинговою діяльністю підприємства//Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2011. № 6. С. 110-113.
8. Кардаш В.Я., Антонченко М.Ю. Маркетингова товарна політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни/Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана 3. вид., доп. та перероб. -К.: КНЕУ, 2013 С.248.
9. Мельник Л.Г., Корінцева О., Старченко Л. В. Маркетингова цінова політика: Навч. посіб. для студ. виш. навч. закл. Суми: Університетська книга, 2012.-240 с.
10. Салига С.Я., Каланджи А. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах/ Гуманітарний ун-т "Запорізький ін-т держ. та муніціпального управління". Запоріжжя: ГУ "ЗІДМУ", 2015. С. 148.
11. Тімонін К. О. Формування та ефективність використання бренду промислового підприємства / К.О. Тімонін / Матеріали сайту Харківського національного економічного університету / Науково-технічна бібліотека. URL: http://bit.ly/1IfzyaL.
12. Старостіна А. О. Промисловий маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: підручник / А. О. Старостіна, А.О. Длігач, В. А. Кравченко; за ред. А. О. Старостіної. К.: Знання, 2005. 358 с.
13. Зозульов О. В. Брендінг чи антибрендінг: Що вибрати в Україні?/ О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. № 4, 2012. С. 26-28.
14. Чумаченко М., акад. НАН України, Кендюхов О., канд. екон. наук, Димитpова C. Стратегічний підхід до оцінки ефективності управління торговими марками// С. 79-84.
15. Завгородня Т. В. Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях / Т. В. Завгородня / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського/ Автореферати дисертацій. URL: http://bit.ly/1tK3EAh.
16. Пономарьова Ю., канд. екон. наук, Кіруца О. Категорійні засади формування асортиментної політики промислового підприємства // Маркетинг и реклама. 2013. С. 30-37.
17. Меджибовська Н., доц., канд. екон. наук. Матеріально-технічне постачання промислових підприємств з використанням Інтернет-технологій // Економіка України № 10. С. 59-65.
18. Постанова Верховної ради України Про затвердження Правил застосування Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» (правила, Розд.ІІ, п.24) м. Київ, 27 червня 1995 року N 247/95-ВР /«Законодавство України».
19. Торговая марка / Материалы сайта «Mixsystems.com.ua». URL: http://bit.ly/1uR0ww7.
20. Рудченко Ю. С. Облік торговельних марок (брендів) на підприємствах харчової промисловості / Ю. С. Рудченко / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського / Автореферати дисертацій. URL: http://bit.ly/XDniuT.
21. Фірмове найменування і комерційне позначення / Матеріали сайту «Patent.km.ua». URL: http://patent.km.ua/ukr/kb/i75.
22. Берницька Д. І. Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства / Д.І. Берницька / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського / Автореферати дисертацій.URL: http://bit.ly/1y3o099.
23. Право інтелектуальної власності на торговельну марку (знак для товарів і послуг) / Матеріали сайту Радник. Український юридичний портал. URL: http://bit.ly/17xSxQV.
24. Право на комерційне позначення / Матеріали сайту «Megasite.in.ua». URL: http://megasite.in.ua/112927-4-pravo-na-komercijjne- poznachennya.html.
25. Приходько Д.О. Роль і місце бренду в системі економічних категорій і понять / Д.О. Приходько // Економічний простір : збірник наукових праць. Дніпропетровськ : ПДАБА, 2012. № 68. С. 225–232.
26. Приходько Д. О. Визначення споріднених категорій бренду / Д. О. Приходько // Сучасні тенденції та актуальні питання соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 14–15 березня 2013 р, 2013. С. 194–197.
27. Жилина А. А. Классификация брендов / А. А. Жилина / Материалы сайта «liveinternet.ru» URL: liveinternet.ru/images/attach/c/0/3723/3723468_otvety.doc.
28. Бук Л. М. Класифікація товарних марок як основа стратегій їх розвитку / Л. М. Бук / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського / Наукова періодика України.URL: http://bit.ly/YNvI1y
29. Чередниченко А. Содержание понятия «Бренд»/ А. Чередниченко / Материалы сайта «Pandia.ru». URL: http://bit.ly/WWGHGV.
30. Специфіка понять бренд, торгова марка, товарний знак / Матеріали сайту «Bukvar.su». URL: http://bit.ly/17xSGUt.
31. Бихова О. М. Особливості управління торговими марка- ми підприємств легкої промисловості з урахуванням етапу життєвого циклу / О. М. Бихова. URL: http://bit.ly/YNAqMN.
32. Бренд як інструмент формування іміджу] / Матеріали сайту «Bukvar.su». URL: http://bit.ly/W91ZzI.
33. Приходько Д.О. Розмежування понять ребрендинг, репо- зиціонування, ренеймінг, редизайн, рестайлінг (фейсліфтинг) / Д.О. Приходько // Актуальні економіко-правові проблеми розвитку суб’єктів господарювання в Україні: теоретичні й практичні аспекти : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених, 6 грудня 2013 р. : тези доп. Х.: ХНАДУ, 2013. С. 336.
34. Приходько Д. О. Удосконалення класифікації брендів / Д. О. Приходько /Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : збірник наукових праць Харківського національного автомобі льнодорожнього університету. Х. : ХНАДУ, 2017. С. 50–55.
35. Приходько Д.О. Модифікація життєвого циклу бренду / Д. О. Приходько /Культура народов Причерноморья. Симферополь : Межвузовский центр «Крым», 2018. С. 11–14.
36. Вакун О.В. Оцінка нематеріальних активів за національ- ними та міжнародними стандартами / О.В. Вакун / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського / Наукова періодика України. URL: http://bit.ly/1E6qEIQ
37. M. Pakurar, H. Haddad, J. Nagy, J. Popp, J. Olah, The Service Quality Dimensions that Affect Customer Satisfaction in the Jordanian Banking Sector. Sustainabilty, 11, 1-24 (2019)
38. S. Nolan, A. Dane, A sharper conversation: book publishers´use of social media marketing in the age of the algorithm. Media International Australia, 168, 153 - 166 (2018)
39. I. Heimbach, O. Hinz, The Impact of Sharing Mechanism Design on Content Sharing in Online Social Networks. Informations Systems Research, 29, 592 - 611 (2018)
40. L. M. Baker, C. R. Boyer, H. H. Peterson, A. E. H. King, Online Opportunities: A Quantitative Content Analysis Benchmark Study od Online Retail Plant Sales. Horttechnology, 28, 516 - 523 (2018)
41. J. Jarvinen, H. Taiminen, Harnessing marketing automation for B2B content marketing. Industrial Marketing Management, 54, 164-175 (2016)
42. A. Krizanova, J. Majerova, T. Kliestik, P. Majercak, Theoretical Aspects of Brand Building in Seafood Industry. Nase more, 60, 105-112 (2013)