0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова товарна політика промислового підприємства (ID:824087)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 44
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1 РОЗДІЛ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 5 1.1 Сутність та роль маркетингової товарної політики 5 1.2 Інноваційні маркетингові рішення в політиці підприємств сфери промислового виробництва 10 1.3 Оцінювання ефективності заходів покращення маркетингової товарної політики 15 2 РОЗДІЛ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 20 2.1 Загальна характеристика та аналіз економічних показників підприємства ПрАТ «Чернігівський автозавод» 20 2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 26 2.2.1 Дослідження ринку ПрАТ «Чернігівський автозавод» 27 2.2.2 Стратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Чернігівський автозавод» 31 2.3 Проведення аналізу товарної політики підприємства 33 3 РОЗДІЛ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ АВТОЗАВОД» 42 3.1 Шляхи підвищення конкурентоспроможністі та якості продукції 42 3.2 Удосконалення маркетингової товарної та рекламної політики 43 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 1. Богомолова В.В. Маркетинговий аудит на підприємстві // Матеріали VІІ Міжнародної наукової конференції студентів та молодих учених «Соціально-Економічний розвиток України. Європейській вибір». У 2 ч./за заг. ред. А. А. Ткача. Мелітополь, 18 травня 2010 р. Мелітополь: МІДМУ ГУ «ЗІДМУ», 2012. Ч. 2. С. 60-62. 2. Божкова В. В. Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу / В. В. Божкова, Н. С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки, 2013. № 2. С.117–122. 3. Бєлявцев М. І. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / М. І. Бєлявцев, Г. Д. Леонова, А. М. Зайцева. Донецьк : Норд-Прес, 2011. С. 279 4. Герасимчук З. В. Маркетингова політика машинобудівних підприємств на ринку інвестиційних товарів : навч. посіб. / З. В. Герасимчук, В. О. Морохова, О. В. Бойко. Луцьк : Надстир’я, 2014. – 197 с. 5. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби?.. / М. Дмитрук // Маркетинг и реклама. 2013. № 5–6. С.32–37. 6. Іляшенко А. Х. Організаційні засади управління маркетинговою діяльністю підприємства//Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2013. № 6. С. 110-113. 7. Іляшенко А. Х. Організаційні засади управління маркетинговою діяльністю підприємства//Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2011. № 6. С. 110-113. 8. Кардаш В.Я., Антонченко М.Ю. Маркетингова товарна політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни/Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана 3. вид., доп. та перероб. -К.: КНЕУ, 2013 С.248. 9. Мельник Л.Г., Корінцева О., Старченко Л. В. Маркетингова цінова політика: Навч. посіб. для студ. виш. навч. закл. Суми: Університетська книга, 2012.-240 с. 10. Салига С.Я., Каланджи А. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах/ Гуманітарний ун-т "Запорізький ін-т держ. та муніціпального управління". Запоріжжя: ГУ "ЗІДМУ", 2015. С. 148. 11. Тімонін К. О. Формування та ефективність використання бренду промислового підприємства / К.О. Тімонін / Матеріали сайту Харківського національного економічного університету / Науково-технічна бібліотека. URL: http://bit.ly/1IfzyaL. 12. Старостіна А. О. Промисловий маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: підручник / А. О. Старостіна, А.О. Длігач, В. А. Кравченко; за ред. А. О. Старостіної. К.: Знання, 2005. 358 с. 13. Зозульов О. В. Брендінг чи антибрендінг: Що вибрати в Україні?/ О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. № 4, 2012. С. 26-28. 14. Чумаченко М., акад. НАН України, Кендюхов О., канд. екон. наук, Димитpова C. Стратегічний підхід до оцінки ефективності управління торговими марками// С. 79-84. 15. Завгородня Т. В. Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях / Т. В. Завгородня / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського/ Автореферати дисертацій. URL: http://bit.ly/1tK3EAh. 16. Пономарьова Ю., канд. екон. наук, Кіруца О. Категорійні засади формування асортиментної політики промислового підприємства // Маркетинг и реклама. 2013. С. 30-37. 17. Меджибовська Н., доц., канд. екон. наук. Матеріально-технічне постачання промислових підприємств з використанням Інтернет-технологій // Економіка України № 10. С. 59-65. 18. Постанова Верховної ради України Про затвердження Правил застосування Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» (правила, Розд.ІІ, п.24) м. Київ, 27 червня 1995 року N 247/95-ВР /«Законодавство України». 19. Торговая марка / Материалы сайта «Mixsystems.com.ua». URL: http://bit.ly/1uR0ww7. 20. Рудченко Ю. С. Облік торговельних марок (брендів) на підприємствах харчової промисловості / Ю. С. Рудченко / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського / Автореферати дисертацій. URL: http://bit.ly/XDniuT. 21. Фірмове найменування і комерційне позначення / Матеріали сайту «Patent.km.ua». URL: http://patent.km.ua/ukr/kb/i75. 22. Берницька Д. І. Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства / Д.І. Берницька / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського / Автореферати дисертацій.URL: http://bit.ly/1y3o099. 23. Право інтелектуальної власності на торговельну марку (знак для товарів і послуг) / Матеріали сайту Радник. Український юридичний портал. URL: http://bit.ly/17xSxQV. 24. Право на комерційне позначення / Матеріали сайту «Megasite.in.ua». URL: http://megasite.in.ua/112927-4-pravo-na-komercijjne- poznachennya.html. 25. Приходько Д.О. Роль і місце бренду в системі економічних категорій і понять / Д.О. Приходько // Економічний простір : збірник наукових праць. Дніпропетровськ : ПДАБА, 2012. № 68. С. 225–232. 26. Приходько Д. О. Визначення споріднених категорій бренду / Д. О. Приходько // Сучасні тенденції та актуальні питання соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 14–15 березня 2013 р, 2013. С. 194–197. 27. Жилина А. А. Классификация брендов / А. А. Жилина / Материалы сайта «liveinternet.ru» URL: liveinternet.ru/images/attach/c/0/3723/3723468_otvety.doc. 28. Бук Л. М. Класифікація товарних марок як основа стратегій їх розвитку / Л. М. Бук / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського / Наукова періодика України.URL: http://bit.ly/YNvI1y 29. Чередниченко А. Содержание понятия «Бренд»/ А. Чередниченко / Материалы сайта «Pandia.ru». URL: http://bit.ly/WWGHGV. 30. Специфіка понять бренд, торгова марка, товарний знак / Матеріали сайту «Bukvar.su». URL: http://bit.ly/17xSGUt. 31. Бихова О. М. Особливості управління торговими марка- ми підприємств легкої промисловості з урахуванням етапу життєвого циклу / О. М. Бихова. URL: http://bit.ly/YNAqMN. 32. Бренд як інструмент формування іміджу] / Матеріали сайту «Bukvar.su». URL: http://bit.ly/W91ZzI. 33. Приходько Д.О. Розмежування понять ребрендинг, репо- зиціонування, ренеймінг, редизайн, рестайлінг (фейсліфтинг) / Д.О. Приходько // Актуальні економіко-правові проблеми розвитку суб’єктів господарювання в Україні: теоретичні й практичні аспекти : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених, 6 грудня 2013 р. : тези доп. Х.: ХНАДУ, 2013. С. 336. 34. Приходько Д. О. Удосконалення класифікації брендів / Д. О. Приходько /Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : збірник наукових праць Харківського національного автомобі льнодорожнього університету. Х. : ХНАДУ, 2017. С. 50–55. 35. Приходько Д.О. Модифікація життєвого циклу бренду / Д. О. Приходько /Культура народов Причерноморья. Симферополь : Межвузовский центр «Крым», 2018. С. 11–14. 36. Вакун О.В. Оцінка нематеріальних активів за національ- ними та міжнародними стандартами / О.В. Вакун / Матеріали сайту Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського / Наукова періодика України. URL: http://bit.ly/1E6qEIQ 37. M. Pakurar, H. Haddad, J. Nagy, J. Popp, J. Olah, The Service Quality Dimensions that Affect Customer Satisfaction in the Jordanian Banking Sector. Sustainabilty, 11, 1-24 (2019) 38. S. Nolan, A. Dane, A sharper conversation: book publishers´use of social media marketing in the age of the algorithm. Media International Australia, 168, 153 - 166 (2018) 39. I. Heimbach, O. Hinz, The Impact of Sharing Mechanism Design on Content Sharing in Online Social Networks. Informations Systems Research, 29, 592 - 611 (2018) 40. L. M. Baker, C. R. Boyer, H. H. Peterson, A. E. H. King, Online Opportunities: A Quantitative Content Analysis Benchmark Study od Online Retail Plant Sales. Horttechnology, 28, 516 - 523 (2018) 41. J. Jarvinen, H. Taiminen, Harnessing marketing automation for B2B content marketing. Industrial Marketing Management, 54, 164-175 (2016) 42. A. Krizanova, J. Majerova, T. Kliestik, P. Majercak, Theoretical Aspects of Brand Building in Seafood Industry. Nase more, 60, 105-112 (2013)