0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні підходи до формування асортиментної політики ТОВ «Данон» (ID:829960)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2020
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………3 Розділ 1. Сучасні підходи до формування асортименої політики підприємства……………………………………5 Розділ 2. Аналіз даних роздрібного аудиту……………………………15 2.1. Місткість ринку в натуральному та грошовому виразах……….15 2.2. Дослідження динаміки частки ринку у розрізі брендів………….17 2.3. Оцінювання рівня дистрибуції…………………………………….20 2.4. Дослідження життєвого циклу товарів……………………………22 2.5. Дослідження життєвого циклу товарів з пластиковою упаковкою……………………………………………………………………...24 Розділ 3. Розроблення пропозицій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «Данон»……………………………………………..26 3.1. Оцінка привабливості ринку та пошук можливих шляхів інноваційної діяльності підприємства ТОВ «Данон»………………………26 3.2. Розроблення концепції нового товару. Розроблення надійного пакування………… …………………………………………………………..34 Висновки………………………………………………………………...37 Список використаної літератури………………………………………39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сьогоднішній день Данон – провідна міжнародна компанія з виробництва продуктів харчування, представлена в 130 країнах світу. Місія компанії – нести здоров'я через корисні продукти харчування якомога більшій кількості людей у світі. Чотири напрямки бізнесу Данон – молочні продукти та продукти на рослинній основі, вода, дитяче харчування та медичне харчування — об’єднані єдиним принципом роботи: пропонувати інноваційні продукти високої якості, які відповідають очікуванням споживачів на кожному етапі їх життя. В Україні Група компаній «Данон» вже більше 20 років є виробником і дистриб'ютором широкого асортименту продуктів харчування. Виробничі потужності компанії представлені двома заводами: «Данон Дніпро» (у м. Херсон) і «Данон Кремез» (у м. Кременчук). Продукція компанії випускається під такими торговими брендами: «Активіа», «Актімель», «Живинка», «Простоквашино», «Простоквашино для малят», «Растішка», «Актуаль», «YoPro», «Даніссімо», «Paw Patrol», «Frozen», «Avengers», «Alpro». Напрямок дитячого харчування представлений в Україні брендами «Nutrilon», «Milupa» та «Малиш Істринський». Напрямок клінічного харчування представлений наступними продуктовими гілками: «Nutrison», «Nutridrink», «Cubitan», «Infatrini», «Nutrini», «Lophlex», «Nutri», «Anamix», «KetoCal». Перша група показує потенціал продажів ТОВ «Данон» (табл.3.1). Таблиця 3.1 Оцінювання потенціалу продажів Критерій привабливості ринку Опис Ємність сегмента (в грошових одиницях) «чим більший розмір сегмента, тим вище потенційний обсяг продажів на ринку» Щоб знайти ємність сегмента використовуємо формулу Е =М*С Е-ємність(рис.3.3) М- кількість товару виробленого за рік 356 350*365 С- вартість товару за 1/кг Е= 356 350 (т)*20=7 127 000грн/рік У відсотках «Данон» займає 12 %. На даний рік 2020 цифра збільшилася. Зараз компація Данон знаходиться на першому місті по ємності сегмента. Темп зростання сегмента (у%) «чим вище темп зростання сегмента, тим вище можливості по нарощуванню обсягів продажів» За даними 2018 року зростання сегмента становить 16,78% (рис.3.4). Прибутковість сегмента (у%) ч«чим вище потенційна рентабельність бізнесу в сегменті, тим вище рівень доходу компанії» На 2018 рік чистий прибуток «Данон» складало 4,8 млн грн. (рис.3.4). Зрілість ринку «чим нижче зрілість ринку, тим вище перспективи для бізнесу» Компанія «Данон» на молочних виробів вже 100 років . Швидкість зміни умов ринку «чим вище швидкість змін ринкових умов (зміна технологій, попиту, факторів конкуренції), тим вище потреба в постійному пристосуванні до нових ринкових реалій і вище витрати на пристосування» Вітчизняні промислові хлібопекарські підприємства лише на третину забезпечують потребу населення у цьому важливому продукті харчування. За даними Держкомстату напрошується висновок, що в Україні існує дефіцит хліба. Проте фактично ми маємо можливість спостерігати, що попит на хліб і хлібобулочні вироби задоволений в повному обсязі. Магазини з продажу хлібопекарської продукції пропонують широкий асортимент виробів різних виробників у достатній кількості.