0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Англійська мова для спеціальних цілей Контрольна робота 2 Варіант 8 (ID:829965)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 5
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Task 1 Task 2 Task 3 Task 4 Task 5 Task 6 Task 7 Task 8 Task 9 Task 10
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Task 2 1. The variables of the marketing mix are the product or offering, price, physical distribution, intermediary or channel of distribution and promotion. 2. The four P’s are product, price, place and promotion. 3. The main role of the four P’s is to provide the basic opportunities for satisfying consumer needs. 4. No, it doesn’t. Marketing calls for effective management of the individual mix elements and their interaction. 5. The major elements were cutting distribution costs by reducing the number of dealers, product development, successful promotion and competitive pricing. Task 3 a. Combination b. To satisfy c. Need d. Different e. Personal f. Selling g. Important h. Right i. Buyer j. Foreign Task 5 1. If he had enough money, he would have gone on holiday. 2. If he had got up earlier, he would have had time for breakfast. 3. If her English had been better, she would have got a job. 4. She won’t be able to settle the matter until the manager comes back from a business trip. 5. He will arrive on time unless he wakes up late.