0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Івент-маркетинг Контрольна робота (ID:830005)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 8
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. Напишіть два визначення поняття «івент-маркетинг» з посиланням на літературу (на статті, монографії, підручники), оформивши відповідно до ДСТУ 8302:2015. Завдання 2. Позначте в таблиці нижче, які розважальні заходи вважаються масовими, корпоративними і приватними. Завдання 3. Опишіть будь-який спеціальний захід з просування товару (послуги) (онлайн- чи офлайн-формат) за критеріями, що наведено нижче. Додайте 2-3 фотографії з цього заходу. Завдання 4. Завершіть речення по кожній із заявлених думок. 1. Івент – це запланована подія, метою якої є… 2. Першими заходами в історії людства були… 3. Івент-маркетинг передбачає… РОБОТА ОЦІНЕНА ВИКЛАДАЧЕМ У 48 БАЛІВ З 50 МОЖЛИВИХ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 3 Опис заходу «Small World Machines» Критерії Характеристика Організатор The Coca-Cola Company Назва товару чи підприємства, що просувається на ринок за допомогою заходу Бренд Coca-Cola та його продукція Основна ідея Донесення меседжу від лиця компанії про мир та любов без кордонів; викликати позитивні емоції за допомогою людських зв’язків; руйнування політичних бар’єрів і створення щасливих моментів між двома ворожими націями – Індією та Пакистаном; змусити людей почати асоціювати Coca-Cola з брендом, що об’єднує, приносить щастя та спокійні часи... Завдання 4 1. Івент – це запланована подія, метою якої є позитивно вплинути на думку аудиторії, налагодити ділові контакти, обмінятися досвідом. 2. Першими заходами в історії людства були стародавні громадські та релігійні ритуали: посвята в воїни, вибори вождя, святкування вдалого полювання, жертвопринесення. 3. Івент-маркетинг передбачає комплекс заходів, направлених на просування бренду у внутрішньому та/або зовнішньому маркетинговому середовищі шляхом організації спеціальних заходів...