0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова політика розподілу на ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат». (ID:833396)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 49
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ЦІЛІ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ 5 1.1. Економічна сутність політики розподілу, види каналів розподілу, їх функції 5 1.2. Сутність товароруху, організація каналів товароруху 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЮЧИХ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ 19 2.1. Економічна характеристика ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» 19 2.2. Дослідження каналів розподілу продукції 25 2.3. Характеристика та аналіз посередників підприємства 29 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 33 3.1. Основні напрями вдосконалення політики розподілу 33 3.2. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу 40 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У сучасних ринкових умовах для підприємств України безперервне оновлення продукції є обов'язковою умовою виживання в конкурентній боротьбі. Перед підприємствами часто виникають завдання організації швидкого випуску продукції та розміщення її на ринках збуту. Для того, щоб не втрачати свої конкурентні позиції, задовольняти потреби споживачів, зайняти свою нішу на ринку, підприємствам необхідно приділяти значну увагу системі розподілу, за допомогою якої можна реалізувати, конкурентні переваги, сформовані на третьому рівні товару. Ступінь вивчення проблеми в літературі. Проблему теоретичного та практичного обгрунтування маркетингової політики розподілу досліджували такі автори, як: Біловодська О.А., Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А., Гречуха А.О., Кальченко А.Г., Маккіннон А.С. Однак, спираючись на те, що існує значна кількість підходів до визначення "маркетингова політика розподілу", виникає потреба їх узагальнення, а також обумовлення актуальності та перспективності цього питання у сучасних умовах господарської діяльності. Метою курсової роботи є вивчення теоретичних засад маркетингової політики розподілу підприємства, здобуття відповідних практичних навичок та проведення аналізу техніко – економічних показників підприємства, що дає можливість обґрунтувати розробити пропозицій щодо вдосконалення політики розподілу на підприємстві. Виходячи з поставленої мети, завданнями курсової роботи є: ˗ вивчення теоретичних основ маркетингової політики розподілу підприємства; ˗ розглянути економічну сутність політики розподілу, види каналів розподілу, їх функції; ˗ розглянути сутність товароруху, організацію каналів товароруху; ˗ здійснити аналіз техніко – економічних показників діяльності підприємства; ˗ дослідити канали розподілу продукції ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»; ˗ зробити аналіз посередників ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»; ˗ розробити пропозицій щодо вдосконалення політики розподілу на підприємстві; ˗ запропонувати напрями вдосконалення політики розподілу; ˗ сформувати конкретні висновки за результатами дослідження. Предметом дослідження курсової роботи є процес розроблення маркетингової політики розподілу на ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат». Серед методів дослідження маркетингової політики розподілу виділимо такі як, аналіз, статистичний метод, аналітичний та практичне порівняння. Крім того, при написанні курсової роботи використовуються законодавчі, інструктивні та нормативні матеріали, підручники та посібники, спеціальна література, періодичні видання, первинні облікові документи, річна фінансова звітність ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат».