0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування іміджу рекламного агентства (ID:834749)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО - МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ТА ОЦІНКИ ІМІДЖУ 1.1 Поняття іміджу, його завдання, функції та моделі 1.2 Принципи створення іміджу організації 1.3 Процес створення іміджу компанії РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА «LIVEPAGE» 2.1 Організаційна характеристика рекламного агентства «LIVEPAGE» 2.2 Аналіз економічної діяльності підприємства 2.3 Аналіз іміджу рекламної агенції «LIVEPAGE» РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ РЕКЛАМНОЇ АГЕНЦІЇ «LIVEPAGE». 3.1 Розробка пропозицій щодо створення іміджу підприємства 3.3 Економічний розрахунок запланованих заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах гострої конкуренції вся представницька та публічна діяльність заслуговує на особливу увагу, тому робота над бездоганним іміджем є чинником інтенсивного процвітання. Актуальність теми створення іміджу компанії не викликає сумнівів на прикладі агентства зовнішньої реклами ТОВ «LIVEPAGE», оскільки імідж організації – це насамперед її образ, який існує в головах людей. Можна навіть сказати, що кожна організація має свій імідж, незалежно від того, хто над нею працює і чи працює вона взагалі. Якщо питання іміджу залишити напризволяще, то воно буде стихійно розвиватися серед споживачів, а тому немає гарантії, що це буде доречним і сприятливим для самої компанії. Тому слід вибирати не між «хочу картинку та не хочу», а між керованою і некерованою картинкою. Створення сприятливого іміджу для організації є більш вигідним і менш трудомістким процесом, ніж корекція несподівано сформованого несприятливого іміджу. Розробка іміджу організації - своєрідного її «обличчя» - завдання не лише професіоналів, що працюють у цій сфері (маркетологів, рекламістів), адже імідж формують ще й дії та заходи, спрямовані на це. З точки зору іміджу, якість вироблених товарів і наданих робіт/послуг, ставлення працівників до роботодавця, клієнтури й власної діяльності не менш важливі, ніж реклама та її презентація. Сприятлива картинка повинна бути доречною (відповідати справжньому іміджу або характеристикам компанії), оригінальною (відрізнятися від образів інших компаній або їх продукції, особливо компаній того ж типу - конкурентів), пластичною (не старіти, не виходити з моди, змінюватися, проте виглядати незмінно) і мати чітку назву (можливість звернення до певної цільової аудиторії, тобто поточних і потенційних клієнтів). Якісно обслуговувати своїх клієнтів можуть лише ті компанії, які цілеспрямовано створюють імідж у суспільстві. Позитивний імідж рекламного агентства формується основною діяльністю компанії, а також рекламно-інформаційною роботою, тільки так він взмозі підвищити конкурентоспроможність компанії, залучати нових споживачів і партнерів та прискорювати продажі. Питанням створення корпоративного іміджу займаються такі науковці, як Л.Балабанова, Ю.Приходченко, А.Вардев’ян, А.Ткачук, В.Гатило, Л.Орбан-Лембрик, А. Трач тощо. Метою курсової роботи є вивчення технології створення іміджу компанії та розробка рекомендацій щодо його формування. Відповідно до поставленої мети курсової роботи постали наступні завдання: 1) вивчити загальнотеоретичні відомості про технологію створення корпоративного іміджу; 2) проаналізувати розвиток іміджу ТОВ «LIVEPAGE»; 3) розробити пропозиції щодо створення додаткових атрибутів іміджу ТОВ «LIVEPAGE».