0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

БРЕНДИНГ, ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ (ID:835426)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 53
Рік виконання: 2021
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1.1. Сутність та поняття сучасного брендингу 5 1.2. Процес створення бренду на підприємстві 10 1.3. Місце бренду в умовах сучасного ринку 14 2.1. Загальна характеристика підприємства 22 2.2. Аналіз поточного стану бренду підприємства 28 2.3. Аналіз ефективності існуючої маркетингової стратегії підприємства 34 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ І ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 39 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 53
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Висококонкурентний внутрішній та зовнішній ринок, постійна боротьба за прихильність покупців, постійне зростання інформаційних і рекламних каналів обумовлює гостру необхідність відрізнятися від своїх конкурентів. Бренд і механізм його створення набуває все більш професійного підходу, вітчизняні товаровиробники починають усвідомлювати особливу роль нематеріальних активів в вартості фірми. Фнансово - ккономічні кризи демонструють важливість присутності сильного бренду, що дає право його володарям утриматися на внутрішньому та на зовнішньому ринках і зберегти власну цільову аудиторію прихильників. Тема є актуальною для дослідження, тому що створення бренду, який буде успішним, це головний напрям маркетингової діяльності підприємств в сучасних умовах. Успішні світові компанії, які витримали ринкову конкуренцію і згодом стали лідерами у своїй сфері, свій успіх пов’язують зі створенням успішного бренду. В сучасних умовах, коли факторами успіху підприємства є: відносини зі споживачами, людські ресурси, права інтелектуальної власності, концепція брендингу стає особливо важливою для забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства. Питаннями брендингу займаються такі вітчизняні та іноземні науковці: Амосов О. Ю., Баюра В. І., Болотіна І. М., Бук Л. М., Васильківський Д. М., Гуля Ю. В, Єгоричева С. Б., Зав’ялова М. В., Зав’ялова М. В., Кіслов Д. В., Коваленко О. В., Лабурцева О. І., Мороз О. В., Муллер М. В., Ніфатова О. М., Подоляк В. Р., Романюк С. А та інші. Проте не зважаючи на велику кількість досліджень, проблема удосконалення брендингу в умовах сучасного ринку залишається все ще невирішеною. Метою курсової роботи є аналіз формування бренду ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат». А також оцінка фінансового стану даного підприємства, його організаційної структури, виявленням переваг та недоліків у маркетинговій діяльності; розробка конкретних пропозицій і рекомендацій з метою вдосконалення брендингу в умовах сучасного ринку. Мета курсової роботи розкривається в завданнях: - розкрити сутність та поняття сучасного брендингу, - описати процес створення бренду на підприємстві, - дослідити місце бренду в умовах сучасного ринку, - проаналізувати організаційно - характеристику підприємства, - проаналізувати поточний стан бренду на підприємстві, - провести аналіз ефективності існуючої маркетингової стратегії підприємства ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат», - запропонувати шляхи покращення щодо удосконалення процесу створення і просування бренду на підприємстві. Об'єктом дослідження є ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат». Предмет дослідження – це процес розвитку та вдосконалення брендингу в сучасних умовах. Серед методів дослідження виділимо такі як, аналіз, статистичний метод, аналітичний та практичне порівняння. Крім того, при написанні курсової роботи використовуються законодавчі, інструктивні та нормативні матеріали, підручники та посібники, спеціальна література, періодичні видання, первинні документи, річна фінансова звітність підприємства. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, шести підрозділів, висновків, списку використаних джерел з 40 найменувань. Роботу викладено на 47 сторінках друкованого тексту, що містить 5 таблиць,10 рисунків.