0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологія PR і реклама (ID:837817)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 20
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. Меми Завдання 2: Аналітичний перегляд документального фільму "Соціальна дилема" (2020) Завдання 3. Наведіть приклади рекламних повідомлень, побудованих за моделями AIDA, AIDMA, ACCA, DIBABA, DAGMAR, підібрати приклади рекламних звернень.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Мем, пов'язаний з Борисом Джонсоном, прем'єр-міністром Великої Британії. Цей мем використовується для підсилення смішного ефекту та гумору, а також для вираження незгоди або критики в адресу політика У контексті рекламної та PR-комунікації, такий мем може бути використаний для створення гумористичного контенту, який приверне увагу цільової аудиторії та спонукає до обговорення певної теми або бренду. Також цей мем може допомогти створити спільний емоційний досвід та залучити увагу до повідомлення чи продукту.