0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтернет-маркетинг (ID:842181)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 78
Рік виконання: 2021
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ 1.1 Теоретичні аспекти інтернет-маркетингу 1.2 Визначення сучасних тенденцій в мережі Інтернет 1.3 Основні види та показники в інтернет-маркетингу 1.4. Узагальнення РОЗДІЛ 2 ЗАЛУЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ pReSTiGe ViSa 2.1 Основні характеристики інтернет-маркетингу на підприємстві та підприємництво як суб'єкт господарювання 2.2 Аналіз показників, якими оперує підприємство 2.3 Аналіз конкурентного середовища РОЗДІЛ 3 РОЗВИТОК СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ 3.1 Розробка шляхів удосконалення функціонування підприємства 3.2 Запровадження нової моделі реалізації діяльності в мережі Інтернет ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. СУТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ В мереж ІНТЕРНЕТ 1.1. Теоретичні аспекти інтернет-маркетингу Комплексне застосування всіх можливих інструментів маркетингу та інтернет-маркетингу, трендів, каналів реклами і реклама ресурсів в інтернеті дає змогу збільшити відвідуваність сайта й підвищити рівень продажів. Саме онлайн маркетинг дає змогу працювати з найбільшою цільовою аудиторію, залучати максимальну кількість потенційних клієнтів, утримувати наявних. Стрімкий розвиток інтернет-маркетингу породжує постійні зміни, що стосуються стратегій та технологій, і для забезпечування ефективної діяльності підприємства необхідно встигати за останніми тенденціями у цій сфері . “Інтернет нагадує ракету-прискорювач, яка штовхає вперед продажі підприємства і сприяє розвитку, – стверджує Філіп Котлер. – Ми мріємо про те, щоб усі покупці світу здійснювали свої торгові угоди саме через інтернет”. Інтернет-маркетинг є найкращим поданням концепції взаємодії, яка зародилася в 1995 році та продовжує розвиватися. Власне, інтернет дає змогу самостійно споживачам контактувати з виробниками або посередниками таким чином, що в ході цих комунікацій створюється вільна і невимушена “бесіда”. Дослідивши різні погляди на визначення суті інтернет-маркетингу, доходимо висновку, що це сукупність заходів у мереж, спрямованих на реклама продукції підприємства, зростання продажів, збільшення її впізнаваності, а також утримання клієнтів за допомогою різних інструментів. Тобто інтернет-маркетинг (іntеrnеt mаrkеtіng) є сукупністю заходів у всесвітній мереж “інтернет”, спрямованих на привернення уваги потенційних споживачів до товару чи послуги, збільшення популярності цього товару (сайта) в мереж та його реклама з метою продажу. Новітні словники визначають онлайн-маркетинг як засіб практичного використання всіх елементів традиційного маркетингу в інтернеті. Головне завдання таких заходів – максимізувати ефективність потенційних юзерів та збільшити їх потік на сайт...