Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства (ID:842182)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ
1.1. Сутність, функції та види Інтернет-маркетингу
1.2 Характеристика інструментів Інтернет маркетингу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» ТА ЙОГО ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
2.1. Загальна економічна характеристика підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на внутрішньому ринку
2.3. Дослідження особливостей використання Інтернет-маркетингу на підприємстві
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
3.1. Напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»
3.2. Розробка стратегiї Інтернет-маркетингу підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»
3.3. Визначення ефективності заходів, що пропонуються
ВИСНОВКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТОК А
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ
1.1. Сутність, функції та види Інтернет-маркетингу
Маркетингова концепція товару зводиться до набору значущих для споживача властивостей (функціональні, естетичні характеристики, соціальна і особистісна значимість, престиж), які покупець оцінює і готовий придбати за певною ціною і в певному обсязі. Поняття товару можна розглядати в двох варіантах. У звичайному розумінні товар визначається як річ, призначена як для продажу кінцевому споживачеві, так і для перепродажу або виробництва іншого блага. У маркетингу поняття товару дещо відрізняється від загальноприйнятого розуміння. Продукт в маркетингу називається товаром [1, с. 134].
Товар перетворюється в товар при використанні для нього маркетингових інструментів, до яких відносяться дизайн, реклама, правильно налагоджені продажі, сильна комунікація з громадськістю. Таким чином, продукт для маркетолога складається з продукту, його допоміжних і маркетингових інструментів. Цінова політика є однією зі складових маркетингового комплексу.
Розробка цінової політики включає в себе:
- встановлення початкової ціни на товар;
- своєчасна зміна цін з метою приведення їх відповідно до мінливої кон'юнктури ринку, можливостями компанії, її стратегічними цілями і завданнями [3, с. 205-206]. На рис. 1.1 ми узагальнили принципи ринкового ціноутворення.
Зауважимо, що на цінову політику підприємства впливають фактори як зовнішнього, так і внутрішнього середовища. До екологічних факторів відносять дії уряду, учасників каналів збуту, реакцію споживачів, політику конкурентів. Уряд може здійснювати вплив в рамках антидемпінгового і антимонопольного законодавства, встановлювати штрафи або інші види штрафів за фіксацію цін (як горизонтальних, так і вертикальних), за обман в ціновій рекламі і т. д.
Інші роботи з даної категорії: