0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове просування товарів підприємства у соціальних мережах (ID:842211)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 54
Рік виконання: 2022
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ SMM ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність поняття «соціальний медіамаркетинг» 1.2. Особливості використання й тенденції розвитку маркетингу в соціальних мережах України РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІІ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД» 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз ефективності просування продукції підприємства в соціальних мережах РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ПІІ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД» 3.1. Визначення пріоритетних напрямів удосконалення методів просування продукції підприємства в соціальних мережах 3.2. Розрахунок економічної ефективності від впровадження запропонованих заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ SMM ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність поняття «соціальний медіамаркетинг» У сучасному світі активно трансформуються відносини між бізнесом та споживачами шляхом стрімкого розвитку цифрових технологій, а саме соціального медіамаркетингу. Спостерігається зріст мобільності та активної комунікації між компаніями та користувачами, на що позитивно вплинули саме інтернет-технології. Бізнес-середовище забезпечується результативними маркетинговими інструментами комунікації зі споживачами, що сприяє ефективній комунікації з кожним унікальним сегментом та дозволяє соціальним мережам посідати передові позиції. Можливість підприємства продуктивно взаємодіяти безпосередньо зі споживачами стала основним орієнтиром сучасного маркетингу. Система та різноманітні засоби просування компанії соціальних мереж забезпечують щоденний та безпосередній контакт з цільовою аудиторією, допомагають відстежувати реакції користувачів режимі теперішнього часу, дозволяють охопити найбільш широку аудиторію при відносно низькій вартості просування за допомогою таргетованої та нативної реклами. В довгостроковій перспективі заняття компанією своєї ніші в соціальних мережах позитивно впливатиме на подальший розвиток, впізнаваність, успішну комунікацію зі споживачами та дозволить отримати високі прибутки.