0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова діяльність підприємства в мережі інтернет (ID:842331)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 73
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретико-методичні засади дослідження маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет 1.1. Сутність інтернет-маркетингу та особливості використання Інтернету у маркетинговій діяльності підприємства 1.2. Напрямки маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет 1.3. Методи та інструменти сучасного Інтернет-маркетингу Висновки до розділу 1 Розділ 2. Дослідження маркетингової діяльності ТОВ «ЛЕГО Україна» в мережі Інтернет 2.1. Маркетингова характеристика ТОВ «ЛЕГО Україна» 2.2. Особливості використання мережі Інтернет в маркетинговій діяльності ТОВ «ЛЕГО Україна» Висновки до розділу 2 Розділ 3. Розроблення заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ЛЕГО Україна» в мережі Інтернет 3.1. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ЛЕГО Україна» 3.2. Обґрунтування креативної стратегії інтернет-маркетингу ТОВ «ЛЕГО Україна» 3.3. Вплив запропонованого заходу на основні показники роботи ТОВ «ЛЕГО Україна» Висновки до розділу 3 Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 1. Теоретичні основи дослідження маркетингової діяльності в мережі інтернет 1.1. Сутність інтернет-маркетингу та особливості використання Інтернету у маркетинговій діяльності підприємства Дослідженням маркетингу в Інтернеті приділяється значна увага як зарубіжними, так і вітчизняними науковцями. Серед провідних теоретиків слід виокремити Ф. Котлера і Л. Вебера, основна увага яких зосереджена на розгляді сутнісних ознак маркетингу в мережі з погляду електронної комерції та можливостей забезпечення якісного менеджменту в цій сфері діяльності [4]. Тоді як колектив авторів – Т. Кеглер, П. Дарлінг, Б. Тейлор, Д. Тестерман – більшу увагу приділяють рекламі в Інтернет як важливому маркетинговому інструменту впливу на цільову аудиторію. Фахівець Е.А. Петрик визначає Інтернет-маркетинг як теорію і методологію організації маркетингової діяльності в середовищі Інтернет. За думкою Л. А. Данченок Інтернет-маркетинг один з нових та важливих напрямків прямого маркетингу – системи збуту товарів за допомогою різних засобів реклами, яка передбачає орієнтацію на конкретного споживача, спрямована зазвичай на отримання від нього негайної прямої реакції [4].