0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування маркетингової стратегiї підприємства для виходу на зовнішні ринки (на прикладі ПрАТ «Домінік») (ID:850961)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 107
Рік виконання: 2023
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ-ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА МIЖНАРОДНИЙ РИНОК………………………………………………………………………………..6 1.1. Поняття просування товару та економічна сутність стратегії просування продукції………………………………………………………………..6 1.2. Етапи розробки стратегії просування продукції підприємства на ринок………………………………………………………………………………...18 1.3. Особливості формування стратегії просування продукції підприємства на міжнародний ринок……………………………………………………………...28 Висновки до розділу 1……………………………………………………….33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ «ДОМІНІК» НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ..............................................................................35 2.1. Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства……35 2.2. Аналіз обсягів виробництва та реалізації продукції ПрАТ «Домінік»....................................................................................................................46 2.3. Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства………..59 Висновки до розділу 2……………………………………………………….69 РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ КОНДИТЕРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ ПРАТ «ДОМІНІК» НА РИНКИ КРАЇН ЄС……………………………………….72 3.1. Оцінка міжнародного бізнес-середовища та вибір оптимальних ринків збуту серед країн-членів Європейського Союзу………………………………….72 3.2. Обґрунтування вибору оптимальної форми виходу ПрАТ «Домінік» на ринок країн ЄС……………………………………………………………………...82 3.3. Розробка стратегії просування продукції ПрАТ «Домінік» на ринки країн ЄС……………………………………………………………………………..88 Висновки до розділу 3……………………………………………………….95 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….98 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..101 ДОДАТКИ……………………………………………. 
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. На сучасному етапі економічного розвитку для вітчизняних виробників виробництво і просування нової продукції є одними з найважливіших факторів забезпечення їх ринкового успіху. Постійне нарощування обсягів конкуренції змушує виробників вже на етапі виведення нового товару на ринок мати детально прораховану, адекватну зовнішнім умовам і потенціалу підприємства стратегію його просування. Глобалізація процесів економічного розвитку значно ускладнила вимоги до планування і застосування маркетингових стратегій просування нової продукції. Підприємства, які виходять з новим товаром на зовнішні ринки дедалі частіше стикаються з проявами неадекватної, з їхньої точки зору, реакції з боку споживачів на засоби просування і стимулювання збуту, що призводить до відчутних, не завжди виправданих фінансових витрат. В умовах сучасної України, коли кошти більшості підприємств, особливо малого та середнього бізнесу, дуже обмежені, необґрунтовані витрати на просування продукції на зовнішні ринки спроможні призвести до значного ускладнення їх фінансового стану. Тому проблема підвищення ефективності стратегій просування нових товарів стає дедалі актуальнішою. Вітчизняними та зарубіжними науковцями глибоко опрацьовані теоретико-методичні засади стратегічного управління підприємством, у тому числі управління розробкою і просуванням товарів на зовнішній ринок. Фундаментальні основи стратегічного управління просуванням товарів розкрито у працях Ф. Котлера, П. Сміта, К. Беррі, А. Пулфорда, М. Портера, Р. Піндайка, Д. Рубінфельда, Дж. Р. Россітера, Л. Персі, В. Яна. Запропоновані ними концепції набули подальшого розвитку у працях вітчизняних і російських вчених, зокрема: Л. Акуліча, Л. Балабанової, Н. Бутенко, Н. Коваленко, Ю. Козак, Т. П’ятницької, О. Сумець та ін. Але, як свідчить практика, існує невирішена проблема ефективного управління стратегіями просування товарів на зовнішні ринки. Актуальність цих і ряду інших питань, їх недостатнє вивчення, велика теоретична й практична значущість обумовили вибір теми дослідження, його мету і завдання. Метою написання дипломної роботи є узагальнення теоретичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії просування кондитерської продукції на ринок країн ЄС. Для досягнення поставленої мети в роботі передбачається вирішення наступних завдань:  узагальнити теоретичні підходи щодо поняття просування товару та економічної сутності стратегії просування продукції;  виокремити і охарактеризувати етапи розробки стратегії просування продукції підприємства на ринок;  дослідити особливості формування стратегії просування продукції підприємства на міжнародний ринок;  надати фінансово-економічну характеристику діяльності підприємства кондитерської промисловості;  оцінити ефективність господарської діяльності підприємства;  здійснити оцінку міжнародного бізнес-середовища та вибір оптимальних ринків збуту серед країн-членів ЄС;  обґрунтувати вибір оптимальної форми виходу ПрАТ «Домінік» на ринок країн ЄС;  розробити стратегію просування продукції ПрАТ «Домінік» на ринки країн ЄС. Об’єктом дослідження в дипломній роботі виступає зовнішньоекономічна діяльність українського виробника кондитерської продукції ПрАТ «Домінік». Предметом дослідження в роботі є теоретичні засади та методичні підходи щодо формування стратегії просування товарів на міжнародний ринок. Методи дослідження. Методологічною основою дослідження є системний підхід, аналіз, діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення сучасних економічних теорій, сучасні концепції стратегічного управління та маркетингу продукції. Для вирішення поставлених задач були використані: порівняльний та статистичний аналізи, метод логічного узагальнення для уточнення дефініцій «стратегія просування» та «просування товару»; методи графічного та економіко-математичного моделювання; маркетингові методи дослідження. Інформаційну базу дипломної роботи склали: зібрані, опрацьовані й узагальнені автором первинні матеріали маркетингових досліджень і внутрішньої документації ПрАТ «Домінік»; офіційні дані Державної служби статистики України, а також праці вітчизняних та зарубіжних дослідників з піднятих у роботі питань. Структура роботи. Дана дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний зміст роботи викладений на 100 сторінках. У роботі міститься 17 рисунків, 26 таблиць. Список використаних джерел складається з 56 найменувань.