0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості соціальної реклами в медійному просторі (ID:876035)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 82
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В МЕДІЙНОМУ ПРОСТОРІ НА СПОЖИВЧИЙ ВИБІР 7 1.1. Споживач, як об'єкт соціологічного вивчення 7 1.2. Реклама в медійному просторі, як інструмент впливу на споживчий вибір молоді 13 1.3. Особливості використання образів медійних осіб у соціальній рекламі 24 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА У МЕДІЙНОМУ ПРОСТОРІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА СПОЖИВЧИЙ ВИБІР: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 30 2.1. Обґрунтування методики дослідження 30 2.2. Оцінка соціальної реклами в медійному просторі як фактор, що впливає на споживчий вибір 37 2.3. Оцінка впливу характеристик медійної реклами, яка бере участь у рекламі, на споживчий вибір 49 ВИСНОВОК 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56 ДОДАТКИ 62 Додаток 1. 62 Додаток 2. 72 Додаток 3. 73 Додаток 4. 77 Додаток 5. 81
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи. З розвитком ринкової економіки України відбувається збільшення виробництва, поява нових форм і видів підприємницької діяльності, зростання торгівлі, що сприяє посиленню ролі споживання та формуванню варіативності повсякденних споживчих практик. Разом з тим, дані процеси спричиняють посилення конкуренції між виробниками товарів та послуг, що актуалізує вивчення споживчої поведінки різних груп споживачів, при цьому, актуальним питанням також стає питання дослідження особливостей соціальної реклами в медійному просторі. У сучасних соціально-економічних умовах ринок орієнтований на нового споживача – активного, готового до швидкого споживання інформації, сприйнятливого до інновацій і залученого у різноманітні споживчі практики. Володіння цими якостями перетворює молодь на одну з найперспективніших споживчих груп, що зумовлює розширення виробництва товарів та послуг для цієї групи та посилення відповідного рекламного впливу. В умовах конкурентної боротьби за потенційних клієнтів, реклама повинна не тільки повідомляти про переваги та унікальні характеристики продукту, але й виділятися серед інших рекламних повідомлень, викликати позитивну реакцію, залишати емоційний слід у свідомості споживачів. Нерідко засобом досягнення цієї мети стає залучення до участі в рекламних кампаніях медійних осіб – зірок музики, кіно та спорту, відомих телеведучих, блогерів, інфлюєнсерів, власників персональних сторінок у соціальних мережах та інших акторів інформаційного простору, які мають громадське визнання та мають сформований медіа образ. Основна проблема, на нашу думку, полягає в тому, що різні категорії населення, та зокрема, молодь як сама активніша із них, не володіючи необхідним рівнем критичного мислення та фільтрації інформації, легко піддається впливу реклами за участю медійних осіб і сприймає інформацію, що транслюється в рекламному повідомленні, як референтну для себе. Будучи агентами соціалізації, медійні особи задають стандарти споживання та сприяють формуванню системи соціальних координат, при цьому трансльовані ними в рекламі установки, зразки поведінки, соціальні норми та цінності можуть значно відрізнятися від тих, які отримують молоді люди в процесі соціалізації від сім'ї та інших первинних. груп. У зв'язку з цим виявлення характеру та ступеня впливу соціальної реклами у медійному просторі на споживчий вибір різних категорій населення, зокрема і молоді, як найбільш активної, є актуальним напрямом сучасних досліджень. Мета дослідження – вивчення особливостей соціальної реклами у медійному за участю молоді, як найбільш активної категорії населення. Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються наступні завдання:  провести дослідження категорії «споживач», як об'єкта соціологічного вивчення;  визначити особливості реклами (соціальної реклами) в медійному просторі, як дієвого інструменту впливу споживчий вибір молоді;  проаналізувати особливості використання образів медійних осіб у соціальній рекламі;  у практичній частині проведення дослідження здійснити обґрунтування обраної методики дослідження;  провести практичну оцінку соціальної реклами в медійному просторі, як фактору, що впливає на споживчий вибір;  здійснити оцінку впливу характеристик медійної реклами, яка бере участь у рекламі, на споживчий вибір. Об'єкт дослідження випускної кваліфікаційної роботи – соціальна реклама у медійному просторі. Предмет дослідження цієї роботи – вплив соціальної реклами у медійному просторі на споживчий вибір різних категорій населення, зокрема – молоді, як найбільш активної із них. Ступінь наукової розробленості теми випускної кваліфікаційної роботи. В рамках нашого дослідження необхідно виділити декілька ключових напрямів наукових праць, які мали значення для розкриття заявленої теми. Це споживча поведінка, реклама як фактор впливу на споживчу поведінку, реклама за участю медійних осіб, особливості різних категорій населення та молоді серед них, як найбільш активної соціально-демографічної та споживчої групи. Споживач та споживча поведінка є предметом вивчення різних наук: економіки, психології, маркетингу, соціології. Соціологічний підхід до розуміння поведінки споживачів було сформульовано у працях класиків – М. Вебера, Т. Веблена, Р. Зіммеля, Ж. Бодрійяра, П. Бурдьє та багатьох ін. Дослідженню реклами, як форми ринкової та соціальної комунікації, її впливу на споживчу поведінку присвячені роботи А. Дейяна, Ф. Котлера, Ч. Сендіджа, С. Фрайбургера, К. Ротцолла, У. Уеллса та багатьох ін. Молодь та її особливості як специфічної соціальної демографічної групи розглядалися І.А. Громовим, В.Т. Лісовським, Н.І. Лапіним, Є.В. Ґрунт, та ін. Водночас слід зазначити, що у соціологічній науці вкрай мало робіт, присвячених дослідженню впливу соціальної реклами у медійному просторі на різні категорії населення та молоді серед них, як найбільш активної соціально-демографічної та споживчої групи, що робить цю тему перспективною для подальших досліджень та узагальнень. Теоретико-методологічну базу дослідження складають соціологічні концепції соціальної взаємодії та споживчого вибору, положення соціології споживання та соціології реклами, положення теорії масової комунікації та маркетингу. Емпірична база дослідження включає результати онлайн-опитування та експертних інтерв'ю. Онлайн-опитування проведено у квітні 2023 року (n=298). Анкета розміщувалася у соціальних мережах Facebook та Instagram. Експертні інтерв'ю було проведено з трьома експертами у сфері маркетингу та реклами компанії Evergreen [65], яка займається випуском програмного забезпечення. Структурно випускна кваліфікаційна робота складається з вступу, двох взаємопов’язаних розділів, шести підрозділів, висновків, списку використаних джерел та літератури (65 найменувань) та 5 додатків. Загальний обсяг випускної кваліфікаційної роботи – 78 сторінок машинописного тексту.