0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження ринку та споживачів побутової хімії в сегменті миючі засоби для посуду АТ ФОЗЗІ ГРУП (м. Одеса) (ID:899413)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………….... Розділ 1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ТА ЦІЛЕЙ ДОСЛІДЖЕННЯ……..… 1.1 Визначення управлінської проблеми……………………………….……… 1.2 Формулювання проблеми маркетингового дослідження……………….... 1.3 Об’єкт, предмет, мета та завдання дослідження………………………….. 1.4 Формулювання теоретичної моделі предмету дослідження, робочих гіпотез та пошукових питань……………………………………………….….. Висновки до розділу 1 …………………………………………………………. РОЗДІЛ 2. ПЛАН ДОСЛІДЖЕННЯ…………………………………………… 2.1 Визначення методів збору первинної інформації………………………… 2.2 Організація польових робіт………………………………………………… 2.3 Методи обробки та аналізу польових даних……………………………… Висновки до розділу 2………………………………………………………….. РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ……………………………………. 3.1 Результати обробки первинних даних…………………………………….. 3.2 Прогнозований наслідок дослідження…………………………………….. Висновки до розділу 3………………………………………………………….. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………. ДОДАТКИ……………………………………………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Шафка з порошками, гелями та рідкими розчинами побутової хімії - це неодмінний атрибут чистого будинку. Тому кожна господиня озброєна великим арсеналом миючих засобів для боротьби з різними типами забруднення. У наші дні асортимент побутової хімії колосально великий і різноманітний. Вони відрізняться: складом, якістю, кольором, запахом, ціною і т.д. Уявити життя без таких господарських товарів, як пральний порошок, засіб для миття посуду, мило, засоби для виведення плям, просто неможливо. Побутова хімія - невід'ємний арсенал догляду за будинком. Актуальність теми побутової хімії на сьогодні полягає у якісному, а головне, безпечному використанню миючих засобів та без шкідливих наслідків для здоров’я людини. А саме певним еталоном якості побутової хімії є : приємний запах, однорідна консистенція, відсутність згустків, добра розчинність у воді та визначена миюча властивість. На торгових підприємствах перевіряють правильність упаковки, повноту і чіткість маркування. Засоби для прання та миття на сорти не ділять, крім господарського мила, сорт якого визначають в залежності від процентного вмісту миючих речовин. Склад засобів для прання та миття і їх відповідність нормам гарантується виробником. Метою роботи є проведення маркетингового дослідження ринку та споживачів побутової хімії в сегменті "миючі засоби для посуду «Fozzy Group» Під час виконання даної курсової роботи були поставлені наступні завдання: - провести аналіз українського ринку миючих засобів; - виявити маркетингову та управлінську проблему «Fozzy Group»; - сформулювати робочу гіпотезу та пошукові питання; - розробити анкету для дослідження споживачів миючих засобів; - обґрунтувати маркетингове дослідження ринку миючих засобів.