0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення маркетингової комунікаційної політики комерційного банку (ID:90866)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 153
Рік виконання: 2014
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 1.1. Місце і роль маркетингової комунікаційної політики в комплексі маркетингу підприємства 1.2. Формування і реалізація програми маркетингових комунікацій 1.3. Особливості маркетингової комунікаційної політики на ринку банківських послуг Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПАТ «...................» 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності комерційного банку 2.2. Аналіз маркетингового середовища комерційного банку 2.3. Оцінка маркетингової комунікаційної діяльності комерційного банку Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ ПАТ «....................» 3.1. Формування клієнт-орієнтованих програм інтегрованих маркетингових комунікацій 3.2. Оцінка ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій банку Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1. Загальні питання охорони праці 4.2. Аналіз небезпечних і шкідливих факторів умов праці 4.3. Безпека в надзвичайних ситуаціях в банківській установі Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову