0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова товарна політика підприємства та шляхи її вдосконалення (ID:939599)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 82
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 5 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Сутність маркетингової товарної політики 5 1.2. Економічна сутність та види товарного ассортименту 11 1.3. Формування та управління товарним асортиментом на підприємстві 18 РОЗДІЛ 2 25 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ НА ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР» 25 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 25 2.2. Особливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі України 30 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 35 2.4. Аналіз маркетингової товарної політики підприємства 41 РОЗДІЛ 3 47 НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ДП «Старокостянтинівський молочний завод» 47 3.1. Організаційні аспекти удосконалення управління товарним асортиментом 47 3.2. Перспективний товарний асортимент як складова частина економічної стратегії підприємства 56 ВИСНОВКИ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 74
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. В сучасних умовах на конкурентоспроможність підприємства істотно впливає маркетингова товарна політика, рівень її досконалості і прогресивності. Ефективна маркетингова товарна політика – це запорука успішного функціонування підприємства на ринку. Потреби споживачів є основним чинником розвитку ринку, вони визначають продукти та послуги, які забезпечують для підприємства необхідний рівень конкурентоспроможності. Маркетингова товарна політика займає важливе місце в діяльності підприємства, спрямованій на боротьбу з конкурентами, оскільки саме товари, їх якість, оптимальний товарний асортиментн впливають на конкурентні позиції і успіх підприємства Окремі аспекти маркетингового управління товарним асортиментом були розкриті у навчально-методичній літературі (О. Зоріна, О.Сиволовська [14], В. Кардаш, І. Павленко, Шафалюк О. [18], Н. Кубишина, О. Зозульов [24], О. Сенишин, О. Кривешко [38], О. Храбатин, Л. Яворська [44]), монографіях (М. Лишенко, Н. Макаренко [27]) та публікаціях у періодичних виданнях (І. Абрамович [1], Л. Безугла, О. Агафонов, Д. Гладкий [2], А. Благодип [7], О. Бозуленко[8], О. Бозуленко, Т. Шкабара [9], І. Городняк, О. Федорончук [12], С. Іщенко [15], З. Каїра [16], О. Калініченко [17], Ю. Карлик, М. Бігдан [19], В. Карпенко [20], Т. Койкова, Ю. Копытина, Е. Ральникова [21], Н. Кубишина [23], Н. Кузьминчук, Т. Куценко, О. Терованесова [25], К. Савченко, В. Стадніченко [36], А. Румянцев, К. Михайлова [37] та ін.). Однак фахівці та дослідники у своїх працях недостатньо уваги зосереджують на прикладних проблемах удосконалення маркетингового управління товарним асортиментом. Багато українських підприємств досі формують асортимент інтуїтивно, не застосовуючи сучасні методики аналізу, які дозволяють формувати асортимент у відповідності до потреб ринку. Тому дослідження маркетингового управління товарним асортиментом підприємства є досить актуальним. Мета і завдання дослідження. Метою випускної магістерської роботи є дослідження теоретичних аспектів маркетингового управління товарним асортиментом та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР». Задля досягнення мети дослідження виникає необхідність вирішення наступних завдань: 1. розкрити сутність маркетингової товарної політики; 2. описати економічну сутність та види товарного асортименту; 3. охарактеризувати процес формування та управління товарним асортиментом на підприємстві; 4. надати організаційно-економічну характеристику ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР»; 5. дослідити особливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі України; 6. охарактеризувати маркетингову діяльність ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР»; 7. проаналізувати маркетингову товарну політику ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР»; 8. розкрити організаційні аспекти удосконалення управління товарним асортиментом ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР»; 9. визначити перспективний товарний асортимент як складову частину економічної стратегії підприємства. Об’єкт та предмет дослідження. Об’єкт дослідження – теоретичні та практичні аспекти маркетингового управління товарним асортиментом. Предмет дослідження – процес управління товарним асортиментом ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР». Методи дослідження. В процесі виконання випускної магістерської роботи використовувалися загальнонаукові та спеціальні методи пізнання. Зокрема, діалектичний метод пізнання з використанням системного підходу до вивчення фундаментальних положень економічної науки стосовно управління товарним асортиментом. У процесі дослідження використано також абстрактно-логічний метод (зокрема прийоми аналогії і співставлення, індукції та дедукції), метод теоретичного узагальнення, статистико-економічний метод (зокрема його прийоми – порівняння, динамічний, структурний аналіз та ін.). Практична значущість одержаних результатів дослідження. Здійснено оцінювання ефективності управління товарним асортиментом ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР», результати якого свідчать про його недосконалість. Обмеженість управління товарним асортиментом підприємства є однією з причин зниження його конкурентоспроможності. Надано рекомендації щодо процесу формування маркетингової товарної стратегії ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР». Обґрунтовано необхідність коригування товарного асортимент за рахунок його розширення, що дасть змогу залучити більше коло споживачів, а це в свою чергу дасть додаткову ефективність підприємства. Обґрунтовані та сформульовані положення та рекомендації можуть бути основою для усунення недоліків управління товарним асортиментом ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР». Структура та обсяг роботи. Перший розділ випускної магістерської роботи присвяено теоретичним аспектам маркетингового управління товарним асортиментом на підприємстві. У другому розділі проведено дослідження процесу управління товарним асортиментом на ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР». У третьому розділі запрпоновано напрями підвищення ефективності управління товарним асортиментом ПП «ІНКОПМАРК-ПЛЮС», ТМ «ДУДЛЯР». Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (48 найменувань), додатків. Текстова частина роботи міститься на 65 сторінках комп’ютерного тексту. Робота містить 15 таблиць та 25 рисунків