Маркетингова комунікаційна політика Сільпо-Фуд (ID:939768)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ
КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ………………………………………………….5
1.1. Суть і значення маркетингових комунікацій у ринковій діяльності………...5
1.2. Сутність маркетингової комунікаційної політики підприємства……………9
1.3. Інноваційні форми комунікацій у маркетинговій діяльності……………….17
Висновки до розділу 1……………………………………………………………...23
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА…….24
2.1. Організаційно-економічна характеристика торговельного підприємства…..24
2.2. Маркетингові комунікації торговельного підприємства……………………..39
2.3. Оцінка маркетингової комунікаційної політики
торговельного підприємства………………………………………………………...46
Висновки до розділу 2……………………………………………………………….51
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВНІ ЗАХОДИ ЩОДО
ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ
ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА………………………………52
3.1. Напрямки удосконалення комунікаційної політики
торговельного підприємства…………………………………………………………52
3.2. Ефективність маркетингової комунікаційної політики
торговельного підприємства…………………………………………………………58
Висновки до розділу 3………………………………………………………………...67
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………...68
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………...72
ДОДАТКИ……………………………………………………………………………..78
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Маркетингові комунікації є одним з основних елементів комплексу маркетингу організації, що включає передачу інформаційного повідомлення про товар чи послугу цільовій аудиторії та встановлення зв’язку з нею. Кінцевою метою маркетингових комунікацій є формування потреби у товарі чи послуги у споживача. Комунікація зі споживачем повинна здійснюватися постійно, на всіх стадіях здійснення покупки товару чи замовлення послуг, адже за допомоги реклами, реального спілкування із співробітниками компанії, практики використання продукту, споживач формує уявлення про компанію. Залежно від обраних інструментів маркетингових комунікацій, а також характеру повідомлення, ринок формує своє ставлення до компанії.
Теоретичні питання формування та розвитку маркетингової комунікаційної політики досліджувалися науковцями, серед яких, найвидатнішими є Л.Ф. Романенко, І.Л. Решетнікова, Е.Н. Голубкова, Т.І. Лук’янець, Т.О. Примак, О.С. Братко, Ю.Є. Петруня. Значний внесок у дослідження комунікативної політики, і, зокрема, проблем управління комунікативною політикою підприємства в сучасних умовах зробили Ф. Котлер, П. Роуз, С. Гаркавенко, Л. Балабанова та ін., але питання ефективних методів управління комунікативною політикою потребує подальшого поглибленого дослідження.
Метою роботи є вивчення сутності маркетингової комунікаційної політики торговельного підприємства.
Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішити такі завдання:
визначити суть і значення маркетингових комунікацій у ринковій діяльності;
вивчити сутність маркетингової комунікаційної політики підприємства;
визначити інноваційні форми комунікацій у маркетинговій діяльності;
надати організаційно-економічну характеристику торговельного підприємства;
дослідити маркетингові комунікації торговельного підприємства;
виконати оцінку маркетингової комунікаційної політики торговельного підприємства;
запропонувати пропозиції стосовно удосконалення комунікаційної політики торговельного підприємства.
Об'єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ТОВ «Сільпо-Фуд».
Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти маркетингової комунікаційної політики.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою роботи є праці вітчизняних і зарубіжних учених в області дослідження маркетингової комунікаційної політики. Методологія дослідження базується на діалектичному методі наукового пізнання і загальнонаукових методах гносеології: теоретичного узагальнення, системного аналізу і синтезу; статистичного аналізу; порівняльного аналізу.
Інформаційною основою роботи є наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, звітність ТОВ «Сільпо-Фуд».
Наукова новизна одержаних результатів. У процесі дослідження внесено пропозиції стосовно удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд».
Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці науково-обґрунтованих практичних рекомендацій. Реалізація таких рекомендацій сприятиме формуванню ефективної маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд».
Структура і обсяг роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків і пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Основний зміст роботи викладено на 65 сторінках друкованого тексту. Повний зміст кваліфікаційної роботи викладено на 72 сторінках машинописного тексту. Список використаних джерел налічує 54 позиції. Робота містить 1 додаток.
Інші роботи з даної категорії: