0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів суть, види, особливості (ID:96429)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2008
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Основні види і стратегії конкуренції. Напрямки визначення конкурентоздатності товару і конкурентоздатності фірми 2. Особливості дослідження конкурентного середовища підприємства 3. Елементи аналізу діяльності конкурентів 4. Побудова конкурентної карти ринку Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову