0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження поведінки споживачів (ID:96829)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 34
Рік виконання: 2011
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи маркетингових досліджень підприємства 1.1. Сутність та система маркетингових досліджень 1.2. Інформаційне забезпечення проведення маркетингових досліджень РОЗДІЛ 2. Реалізація маркетингового аналізу поведінки споживачів на підприємстві 2.1. Аналіз факторів, що впливають на поведінку споживачів 1.2. Аналіз застосування методів аналізу поведінки споживачів на підприємстві РОЗДІЛ 3. Оптимізація маркетингового аналізу поведінки споживачів на підприємстві 3.1. Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи 3.2. Моделювання поведінки споживачів та методи його вдосконалення ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову