0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування системи маркетингу на підприємстві ( на прикладі ВКФ Віта-Авто вантажні перевезення) (ID:97758)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 97+22 додатки
Рік виконання: 2014
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Управління маркетингом як необхідна умова діяльності підприємства 1.2. Інструменти маркетингового управління підприємством 1.3. Основні підсистеми системи управління маркетингом РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА……… 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ВКФ «Віта-Авто» та маркетингового середовища його функціонування 2.2. Аналіз комплексу засобів маркетингу 2.3. Аналіз управління маркетингом на підприємстві РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову