ЗВІТ про виробничу практику (ТОВ «ФАРМХІМ») (ID:583936)
Зміст
ВСТУП
ПРО ПІДПРИЄМСТВО ТОВ «ФАРМХІМ»
ЗАВДАННЯ НА ПРАКТИЦІ
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТОВ «ФАРМХІМ»
РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
ВИСНОВКИ
Зразок роботи
ВСТУП
В умовах сучасного бізнесу компаніям, що виробляють якісну і відносно недорогу продукцію, недостатньо просто відстежувати якісні характеристики свого продукту і підтримувати прийнятну ціну. Для більш успішного просування свого товару організації повинні залучати до свого продукту якомога більше покупців шляхом оригінальних звернень, розміщення інформації про продукт, які переконували б споживачів в тому, що їм потрібен саме цей товар. Саме тому ключовим моментом в маркетингу вважаються комунікації.
Маркетингові комунікації – процеси передачі інформації через певні канали, які комунікатор використовує для взаємозв’язку із своїми цільовими аудиторіями для впливу на них з метою вирішення своїх маркетингових завдань. Маркетингові комунікації охоплюють будь-яку діяльність підприємства, спрямовану на інформування, переконання, нагадування споживачам та ринку в цілому про свої товари і свою діяльність. Маркетингові комунікації є концепцію, згідно з якою компанія ретельно продумує і координує роботу своїх численних каналів комунікації для вироблення чіткого, послідовного та переконливого уявлення про компанію і її товари. Створення інтегрованих маркетингових комунікацій передбачає визначення цільової аудиторії і розробку ретельно скоординованої програми просування для отримання бажаної відповідної реакції споживачів.
Канали маркетингових комунікацій – це засоби, за допомогою яких відбувається переміщення повідомлення від відправника до одержувача. Ці засоби поділяються на основні (реклама, PR, стимулювання збуту, прямій маркетинг) та синтетичні (виставки, ярмарки, спонсорство, маркетинг подій, продакт плейсмент, корпоративна ідентифікація, реклама у місцях продажу).
Цілями маркетингових комунікацій підприємства можуть бути:
• інформування про діяльність підприємства;
• стимулювання збуту;
• формування сприятливого іміджу;
• підтримка стосунків з існуючими партнерами та пошук нових;
• формування/підтримка прихильності споживачів;
• мотивування споживачів, спонукання до певних дій тощо.
З точки зору комунікативної стратегії маркетингу принципове значення має поділ товарів на дві великі групи: споживчі товари й товари промислового призначення. Відповідно до цього існують два види ринків – B2C і B2B.
Маркетингові комунікації, націлені на покупців споживчих товарів, зазвичай використовують більш емоційні звернення. Нерідко вони орієнтуються на масовий продаж за допомогою телевізійної та друкованої реклами, на заходи щодо стимулювання збуту в місці здійснення покупок і на зміцнення зав’язків з громадськістю.
Інші роботи з даної категорії: