Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність роботи. ВІЛ – це одна з найважливіший проблем людства пов’язаних зі здоров’ям.
Вперше про епідемію ВІЛ-інфекції та СНІД заговорили більше 20 років тому. На початку 80-х років в медичних журналах стали з'являтися статті, що описували симптоми захворювання, виявленого серед гомосексуалістів, а також у наркоманів, які користувалися спільними шприцами. Проблема встигла привернути до себе набагато більше уваги, ніж будь-яка з що з'явилися останнім часом хвороб. Синдром набутого імунодефіциту, більше відомий як СНІД, загрожує життя значної частини людства. На думку В. Покровського сьогодні цифра 103024 ВІЛ-інфікованих громадян Росії (з 1 січня 1987 року по 1 квітня 2001 року) - це лише верхівка (всього 10%) айсберга. Тільки за перші 3 місяці 2001 року було зареєстровано 25000 нових випадків, значить, до кінця року цифра зросте ще на 100000.
Відповідно до термінології ВООЗ, СНІД - це вірусна хвороба, що перешкоджає боротьбі організму проти інфекцій і ракових захворювань. Заражені СНІД люди легко уражуються великою кількістю незвичайних і загрозливих життя хвороб. Ці хвороби найчастіше піддаються лікуванню, проте, успішних способів лікування, що лежить в їх основі імунної недостатності, спричиненої вірусом не є.
Збудник СНІДу - ВІЛ (вірус імунодефіциту людини). Назва це було прийнято в 1986 році як термін для позначення вірусу, що викликає СНІД. Це назва дозволяє відрізнити вірус СНІДу від інших ретровірусів і вказує на автономні види. Цей вірус став відомий також як HTLV-III (людський лімфотропних ретровірус третього типу), LAV (вірус асоційований з лімфоаденопатія), ARV (ретровірус, асоційований зі СНІД). Він вражає імунну систему людини і позбавляє його здатності чинити опір інфекції.
Впровадження рефлексу здорового способу життя серед шкільної молоді: Здоров'я – найважливіший чинник працездатності і гармонійного розвитку людського, а особливо дитячого організму. Поняття здоров'я в даний час розглядається не тільки як відсутність захворювання, хворобливого стану, фізичного дефекту, але і стан повного соціального, фізичного і психічного благополуччя. У «Основних напрямах реформи загальноосвітньої і професійної школи» вказано, що суспільство зацікавлене в тому, щоб молоде покоління росло фізично розвиненим, здоровим, життєрадісним, готовим до праці і захисту Батьківщини. У реформі також знайшли віддзеркалення підсумки наукових досліджень в області гігієни дітей і підлітків. Так, збільшення тривалості навчання в початковій школі на один рік – важлива міра по попередженню перевантаження що вчаться і поліпшенню адаптації до шкільного життя. Зменшення наповнюваності класів допоможе вчителеві уважніше індивідуально підходити до кожного учня, створювати сприятливий психологічний клімат в класі, раніше звертати увагу на захворювання або відхилення в стані здоров'я дітей.
Об’єктом дослідження є ВІЛ.
Предметом дослідження виступають етіологія, зараження та профілактика ВІЛ.
Ціль дослідження: описати й дати характеристику походженню, шляхам зараження та профілактики ВІЛ.
Завдання дослідження:
описати шляхи походження ВІЛ;
дати характеристику способам зараження ВІЛ;
охарактеризувати способи профілактики ВІЛ.