0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль мотивації в діяльності підприємства (ID:1024176)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 40
Рік виконання: 2024
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Суть та основні поняття мотивації в менеджменті 4 1.2. Класифікація теорій та моделей мотивації 7 1.3. Методи мотивації персоналу на підприємствах в сучасних умовах. 14 РОЗДІЛ 2 ДІАГНОСТИКА СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ У ПІДПРИЄМСТВІ «McDonald's» 17 2.1. Загальна характеристика підприємства 17 2.2. Аналіз використання методів стимулювання праці в підприємстві 21 2.3. Визначення найбільш впливових мотивуючих чинників на працівників підприємства 24 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ У ПІДПРИЄМСТВІ 29 3.1. Сучасні підходи до впровадження мотиваційних стратегій 29 3.2. Шляхи підвищення ролі мотивації у стимулюванні продуктивності праці та досягненні цілей підприємства McDonald’s 31 3.3. Вплив мотиваційних заходів на задоволеність працівників та підвищення продуктивності їх праці 33 Висновок 35 Список використаних джерел 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Змістовані теорії мотивації: 1) Теорія Г. Маррея (1938) є однією з перших теорій мотивації, яка ґрунтується на потребах людини. Маррей виділив 16 основних потреб, які він назвав потребами досягнення, потреби залучення, потреби влади, потреби афіліації, потреби захисту, потреби догляду, потреби гігієни, потреби уникнення небезпеки, потреби уникнення поразки, потреби уникнення осуду, потреби уникнення відповідальності, потреби уникнення неприємних відчуттів, потреби уникнення невдачі, потреби уникнення невідомості. Маррей вважав, що потреби людини існують з народження і постійно діють. Вони можуть відбуватися підсвідомо або підсвідомо. Завдяки взаємодії потреби можуть посилювати або послабляти одна одну. Теорія Маррея не може пояснити, як потреби впливають на поведінку людини. 2) Теорія А.Маслоу − це також змістовна теорія мотивації, яка розглядає потреби як основні сили, що спонукають людину до дії [18]. Маслоу виділив п'ять основних потреб, які поділив на два типи: • фізіологічні потреби − це потреби, необхідні для фізичного виживання людини, такі як потреба в їжі, воді, сні, безпеці тощо; • потреби безпеки − це потреби в захищеності від небезпек, таких як страх, хвороби, голоду тощо; • потреби приналежності і любові − це потреби в приналежності до групи, у любові і повазі з боку інших людей; • потреби в самоповазі − це потреби в самодостатності, у визнанні своїх досягнень, у почутті власної цінності; • потреби самоактуалізації − це потреби в реалізації свого потенціалу, у досягненні найвищих можливостей. Маслоу вважав, що потреби людини розташовані в ієрархії, і задоволення нижчих потреб веде до задоволення вищих. Наприклад, якщо фізіологічні потреби людини не задоволені, вона не може відчувати потребу в самоповазі. 3) Ф. Герцберг виділив 2 типи факторів, які впливають на мотивацію працівників: • Гігієнічні фактори (зарплата, умови праці, політика організації, відносини з колегами та керівниками) впливають на незадоволення роботою. [15] • Мотиватори (досягнення, визнання, відповідальність, професійний розвиток) впливають на задоволення роботою. Принцип «недостатності» є основою дії гігієнічних компонентів. Таким чином, незважаючи на те, що їхня відсутність викликає незадоволення, їхня присутність не гарантує задоволення. Принцип «достатності» керує мотиваторами. Таким чином, задоволення від їх наявності не означає незадоволення від їх відсутності. 4) Теорія Д. Мак Клеланда − це змістовна теорія мотивації, яка розглядає потреби в досягненні, в успіху, у владі та в прихильності як основні сили, що спонукають людину до дії.
Інші роботи з даної категорії: