0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Академічна доброчесність" (ID:1122107)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 3
Рік виконання: 2024
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Есе зі спеціальності "Менеджмент", назва "Академічна доброчесність"
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Академічна доброчесність в освіті. Погляд здобувача Академічна доброчесність є сукупністю визначених конституцією правил та етичних міркувань, яких повинні дотримуватися учасники освітнього процесу під час навчання, та наукові співробітники під час публікації та захисту результатів своєї інтелектуальної праці(докладів, дисертацій, науково-дослідних робіт та статей). Її в освіті важлива для створення довірчих відносин в освітньому середовищі між викладачами та здобувачами освіти, а також для протидії плагіату. Дотримуючись правил академічної доброчесності, студенти забезпечують визнання викладачами своїх праць та академічних досягнень. Визначенню цього поняття та контролю за ним приділена особлива увага в державних законодавчих документах. Відповідно до Статті 6 Закону України про освіту, академічна доброчесність є однією із засад державної політики у сфері освіти та одним із принципів освітньої діяльності, спільно з академічною свободою та демократичністю навчального процесу. Згідно до інформації, вказаної в Ст. 42 ЗУ про освіту від 05.09.2017,порушеннями академічної доброчесності є такі явища як плагіат, фабрикація, самоплагіат, списування, хабарництво. Починаються порушення з найменшого: учні закладів загальної середньої освіти часто займаються списуванням чужих текстів та есе, або пошуку в інтернеті відповідей на самостійні завдання, через недостатнє засвоєння теми уроку.