СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Система моніторингу показників діяльності в менеджменті організації» (ID:1219293)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 91
Рік виконання: 2024
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОНІТОРИНГУ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА….. 1.1 Зміст значення моніторингу менеджменту сучасного підприємства… 1.2 Сутність та основні показники ефективності діяльності підприємства... 1.3 Методи оцінки ефективності діяльності підприємства………………….. Висновки до розділу 1…………………………………………………………. РОЗДІЛ 2. МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ВІДІ АРМАДА» ………………………………………………..……… 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства……………………… 2.2 Оцінка основних фінансово-економічних показників……………...…… 2.3 Аналіз ефективності використання трудового потенціалу та основних і оборотних фондів підприємства………………………………….…………… Висновки до розділу 2………………………………………….……………… РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ВІДІ АРМАДА» ……………...………………… 3.1 Оптимізаційні заходи з підвищення ефективності діяльності підприємства …………………………………………………………………… 3.2 Оцінка впливу запропонованих заходів на підвищення показників ефективності діяльності підприємства…………………..…………………… Висновки до розділу 3…………………………………………………………. ВИСНОВКИ …………………………………………...……………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………..………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. В умовах постійної динаміки сучасного бізнесу та загостреної конкуренції керівництво організацій стикається з великим завданням – ефективно управляти та досягати стратегічних цілей. Саме тут набуває ключового значення система моніторингу показників діяльності, яка стає невід'ємною складовою сучасного менеджменту. В сучасному бізнес-середовищі, що визначається стрімкими змінами та нестабільністю, керівництво організацій змушене постійно адаптуватися. Зростання обсягів даних, зміна уподобань споживачів та ринкових умов створюють потребу в оперативній та адаптивній системі вимірювання та аналізу ключових показників. Стратегічне управління є фундаментальною складовою успішності будь-якої організації. Визначення, розробка та впровадження ефективної стратегії вимагають не лише вірних стратегічних виборів, але й системного контролю за їх виконанням. В цьому контексті система моніторингу показників стає необхідним інструментом для забезпечення відповідності стратегії реальним результатам. Однаково важливою є і можливість оцінки ефективності внутрішніх процесів та здатність реагувати на зміни в зовнішньому середовищі. Саме це стає ключовим аспектом, який дозволяє організації виходити на нові рівні ефективності та адаптивності. Метою даної кваліфікаційної роботи є ретельний аналіз та обґрунтування важливості системи моніторингу показників діяльності в менеджменті підприємства. Об'єктом дослідження є процес моніторингу основних показників діяльності підприємства ТОВ «ВіДі Армада». Предметом дослідження є роль моніторингу в стратегічному управлінні та його вплив на результативність організації. Завдання кваліфікаційної роботи: - дослідити зміст та значення моніторингу менеджменту сучасного підприємства; - проаналізувати сутність та основні показники ефективності діяльності підприємства; - охарактеризувати методи оцінки ефективності діяльності підприємства; - оцінити основні фінансово-економічні показники підприємства ТОВ «ВіДі Армада»; - проаналізувати ефективність використання трудового потенціалу та основних і оборотних фондів підприємства ТОВ «ВіДі Армада»; - запропонувати оптимізаційні заходи з підвищення ефективності діяльності підприємства; - оцінити вплив запропонованих заходів на підвищення показників ефективності діяльності підприємства Теоретичну основу дослідження складають законодавчі та нормативно-правові акти України, монографії, журнали, збірники наукових статей і повідомлень, Інтернет-ресурси, інформаційні та статистичні дані компанії «ВіДі Армада». Основою дослідження є теоретичні положення управління ефективністю підприємства. Для досягнення поставленої мети в роботі використані матеріали наукових посібників, підручників, праці вітчизняних та зарубіжних фахівців, статті, публікації, фінансові звіти, результати діяльності підприємства та наявна інформація. Методологічна основа дослідження. Для досягнення мети використовуватимуться різноманітні методи аналізу та логіки, зокрема порівняльний аналіз практик впровадження систем моніторингу в різних галузях та взаємодія з елементами стратегічного управління. У роботі використовуються методи порівняння, графічні методи, порівняльно-структурний аналіз, методи системного аналізу, синтез, узагальнення. Теоретичне та практичне значення. Здобуті знання та висновки мають практичне застосування в реальному менеджменті організації. Впровадження рекомендацій та використання покращених стратегій моніторингу може сприяти підвищенню ефективності та конкурентоспроможності. Загалом, дослідження системи моніторингу показників діяльності в менеджменті організації підтверджує її важливість для досягнення стратегічних цілей. Цей процес вимагає постійного вдосконалення та адаптації до змін внутрішнього та зовнішнього середовища. Дослідження надає конкретні рекомендації для підприємств щодо впровадження та вдосконалення системи моніторингу, роблячи його більш застосованим та корисним для сучасних бізнес-реалій. Наукова новизна дослідження полягає в ретельному аналізі та системному підході до розгляду системи моніторингу показників діяльності в менеджменті організації.Дослідження вперше розглядає систему моніторингу не лише як інструмент контролю, але й як невід'ємну частину стратегічного управління. Вивчаючи взаємодію цих двох аспектів, дослідження вказує на те, що успішна стратегія та ефективний моніторинг взаємодіють та підтримують один одного, сприяючи досягненню стратегічних цілей. Дослідження розглядає не лише внутрішні аспекти системи моніторингу, але і її зв'язок з зовнішнім середовищем, таким як ринкові тенденції, конкуренція та зміни в законодавстві. Цей комплексний підхід дозволяє створити систему, яка не лише реагує на внутрішні фактори, але і адаптується до змін у зовнішньому середовищі. Апробація результатів дослідження. Основні результати дослідження були апробовані у матеріалах ХХІХ Міжнародної науковопрактичної конференції студентів, аспірантів, молодих викладачів «Стратегії формування проєвропейських ціннісних орієнтирів у студентському середовищі» 30 квітня 2024 року під назвою «Шляхи покращення системи моніторингу основних показників діяльності в менеджменті підприємства». Обсяг та структура випускної кваліфікаційної. Вступ, три розділи (теоретичний, аналітичний та рекомендаційний), висновки, список використаних джерел. Кваліфікаційна робота містить 93 сторінки, 28 таблиць, 6 рисунків, 51 використане джерело.