СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проблеми стратегічного планування на підприємствах різних форм власності (ID:1219444)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 50
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….…………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РІЗНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ…………………….……….. 1.1 Зміст та сутність поняття стратегії та стратегічного планування……….…… 1.2 Принципи та особливості стратегічного планування………………………… 1.3 Типи стратегій розвитку підприємства………………………………….…….. 1.4 Види форм власності підприємства…………………………...……………….. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗДІЙСНЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ «АВК»……………………………..…..………………….. 2.1 Загальна характеристика підприємства………………………………...……… 2.2 Оцінка фінансово-економічних показників підприємства………………...…. 2.3 Аналіз механізму стратегічного планування на підприємстві……………….. РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «АВК»………..…. 3.1 Напрями вдосконалення процесу стратегічного планування на підприємстві ПАТ «АВК»………………………………………………..………………………… 3.2 Розробка алгоритму стратегічного розвитку підприємства ПАТ «АВК»…… ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Сучасний бізнес, перебуваючи в умовах нестабільності та постійних змін, стикається з безліччю викликів, які вимагають від керівників високого рівня стратегічного управління та ефективного стратегічного планування. Перед підприємствами різних форм власності постає завдання адаптувати свої стратегії до економічного середовища, що швидко змінюється та забезпечити сталість та конкурентоспроможність. У сучасному світі динамічного ринкового середовища, де конкуренція надзвичайно жорстока та технологічні інновації надають нові можливості і виклики, стратегічне планування стає ключовим елементом успішного управління підприємствами. Незалежно від форми власності, керівники повинні вирішувати проблеми, пов'язані з ефективністю стратегічного планування, щоб забезпечити довгостроковий успіх та витривалість. У сучасних умовах, коли компанії змушені боротися за своїх клієнтів і конкурувати зі світовими лідерами в усіх сферах діяльності, питання стратегічного розвитку бізнесу стає ще більш актуальним. Адже нова ера вимагає принципово нових організаційних стандартів та ведення успішного бізнесу. Кожна компанія на початку своєї діяльності зобов’язана чітко сформулювати очікувану потребу у фінансових, трудових та інтелектуальних ресурсах, джерела надходження, а також можливість точного розрахунку ефективності використання наявних ресурсів у проведенні діяльність компанії. В умовах ринкової економіки підприємці не можуть досягти стабільного успіху, якщо вони не планують чітко та ефективно свою діяльність, постійно не збираючи та не накопичуючи інформацію про стан цільового ринку, положення конкурентів на ринку, власні перспективи та можливості. При всьому різноманітті форм підприємництва існують ключові положення, які застосовуються практично в усіх сферах комерційної діяльності і для різних фірм, необхідні для того, щоб вчасно підготуватися, обійти потенційні труднощі і небезпеки, тим самим зменшити ризик у досягненні поставлених цілей. Розробка стратегії і тактики виробничо-господарської діяльності фірми є найважливішим завданням для будь-якого бізнесу. Суть стратегічного планування проявляється в конкретизації цілей розвитку всієї фірми та кожного підрозділу окремо на певний період; визначенні господарських завдань, засобів їх досягнення, термінів та послідовності реалізації; виявлення матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, які необхідні для вирішення поставлених завдань. Проблема формулювання ефективного корпоративного планування є актуальною проблемою для цієї роботи. Проблеми пов’язані з плануванням діяльності підприємства описані в роботах зарубіжних та вітчизняних вчених: К. Барроу, В. А. Горемикін, О. Г. Дерев’янко, А. Ю. Богомолов, М. П. Мальська, Г. В. Осовська, С. Ф. Покропивний. Метою даної курсової роботи є аналіз проблем, що виникають при стратегічному плануванні на підприємствах різних форм власності, та розробка рекомендацій для їх подолання. Серед завдань дослідження визначення особливостей стратегічного планування в різних формах власності, ідентифікація типових проблем та аналіз методів оптимізації стратегічного планування на підприємствах. Завдання курсової роботи: - дослідити зміст та сутність поняття стратегії та стратегічного планування; - проаналізувати принципи та особливості стратегічного планування; - дослідити типи стратегій розвитку підприємства; - охарактеризувати види форм власності підприємства; - проаналізувати механізму стратегічного планування на ПАТ «АВК»; - запропонувати напрями вдосконалення процесу стратегічного планування на підприємстві ПАТ «АВК»; - розробити алгоритм стратегічного розвитку підприємства ПАТ «АВК». Об’єктом курсової роботи є процес стратегічного планування на підприємства ПАТ «АВК». Предметом курсової роботи є теоретичні засади стратегічного планування на підприємствах різної форми власності. Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.