Аналіз комунікаційних процесів в організації та шляхи їх удосконалення (ID:1219450)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КОМУНІКАЦІЙ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ……….…….
1.1 Сутність та значення комунікацій в управлінні…………………………
1.2 Типи та психологічні аспекти комунікації………………………………
1.3 Види та перешкоди в комунікаціях………………………………………
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «САНДОРА»………………………………….
2.1 Загальна характеристика підприємства…………………………….…...
2.2 Аналіз системи комунікацій та комунікаційного процесу на підприємстві ……………………………………………………………….....
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «САНДОРА» ……………………..
3.1 Основні напрямки та заходи розвитку системи комунікацій на підприємстві ………………………………………………………………….
3.2 Вдосконалення міжособистісних комунікацій на підприємстві …….
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Одним із найважливіших компонентів організаційної ефективності в сучасних мінливих, нестабільних і часто кризових обставинах є створення та підтримка організаційної цілісності. Цілісність, у свою чергу, є результатом добре структурованих зовнішніх і внутрішніх комунікацій. Відсутність налагоджених комунікаційних каналів і процесів всередині організації та при взаємодії із зовнішнім середовищем призводить до того, що організація стає некерованою, а її діяльність неефективною. В організаційному контексті комунікація розглядається як складний, безперервний, систематичний і цілісний процес. У процесі організаційної комунікації та взаємодії забезпечується встановлення інформаційних каналів між співробітниками та структурними підрозділами, тим самим формується система обміну інформацією, розвиваються та вдосконалюються міжособистісні стосунки, налагоджується цілісний виробничий процес і процес. Періодичність забезпечення виконання організаційних завдань.
Комунікація - це не тільки обмін інформацією та її змістом, а й усі форми спілкування між людьми, засновані на будь-яких відносинах, спрямовані на досягнення організаційних цілей. Це особлива форма впливу зовнішнього середовища на співробітників і суб'єктів компанії. І, якщо вона буде реалізована на високому професійному рівні, то її ефективність у системі управління підприємством визначатиме якість управління підприємством і визначатиме якість управлінських рішень.
Готовність керівництва підприємства вирішувати складні проблеми в умовах ринкових відносин залежить від його досвіду, теоретичних знань і практичної діяльності, які можуть допомогти знайти найбільш ефективні методи управління та оволодіти вмінням раціонально організовувати свою роботу для себе та своїх підлеглих якомога повніше мобілізувати творчу ініціативу та знайти оптимальний спосіб формування споживчого попиту.
Загалом комунікація стає одним із джерел конкурентних переваг у сучасному світі інформаційних технологій. У цьому контексті актуальним є питання забезпечення взаємодії внутрішніх і зовнішніх організаційних комунікацій та налагодження ефективних практик управління ними. Дослідженню широкого спектру проблем присвячені праці вітчизняних та зарубіжних вчених Волтон Д., Гарафонова О., Гріффін Е., Дафт Р., Друкер П., Королько В., Марковець О., Мілнер Б. Водночас динамічні зміни сучасного бізнес-середовища, суспільства та глобальних умов ставлять перед організацією та менеджментом нові завдання та виклики, у тому числі у сфері комунікаційного менеджменту.
Метою даної роботи є дослідження теоретичних і практичних аспектів формування та застосування комунікаційних процесів у рамках забезпечення ефективного управління організаціями.
Завдання курсової роботи:
Дослідити сутність та значення комунікацій в управлінні;
Охарактеризувати типи та психологічні аспекти комунікації;
Дослідити види перешкод в комунікаціях та способи їх подолання;
Дослідити етапи та елементи комунікаційного процесу;
Проаналізувати систему комунікацій та комунікаційного процесу на підприємстві ТОВ «Сандора»;
Дослідити основні напрямки розвитку системи комунікацій на підприємстві ТОВ «Сандора» та заходи щодо подальшого розвитку організаційних комунікацій;
Предметом курсової роботи є роль комунікації в ефективному управлінні та діяльності організації. Об’єктом дослідження є формування ефективного процесу комунікації на підприємстві ТОВ «Сандора».
Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: