Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищення (ID:1219455)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….……
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА…………………………………………………..
1.1. Сутність і значення поняття «конкурентоспроможність продукції»……...
1.2. Методи та принципи управління конкурентоспроможністю продукції….
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «КОБЛЕВО»…………………………………………...
2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства…………………..
2.2. Аналіз продукції підприємства………………………………………………
2.3. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства………………..
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «КОБЛЕВО»…………………………….
3.1 Розробка методів підвищення конкурентоспроможності продукції……….
3.2 Оптимізаційні заходи покращення управління конкурентоспроможністю продукції…………………….……………………………………………………..
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Зразок роботи
ВСТУП
В сучасних умовах розвитку економіки в Україні формуються якісно нові вимоги до підприємницької діяльності. Однією з таких вимог є конкурентоспроможність бізнесу та його продукції. Підвищення рівня конкурентоспроможності продукції підприємства є дуже актуальним питанням. Сьогодні на умови формування ринкових відносин в Україні впливає не лише зовнішня світова економічна криза, а й стрімке зростання внутрішньої економічної динаміки, зниження платоспроможності населення внаслідок значного підвищення рівня інфляції, зростання конкуренція, а часом і нечесна. Фінансовий стан деяких вітчизняних підприємств є складним, є такі проблеми, як сильний податковий тиск та недостатність коштів на модернізацію виробництва, а також це пов’язано зі слабкою конкурентоспроможністю вітчизняної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках.
Сьогодні більшість суб’єктів господарювання у сфері виробництва змушені шукати нові шляхи та способи виживання та забезпечення свого ефективного функціонування.
Головною метою підприємства є не лише отримання прибутку, а й, що ще важливіше, підвищення конкурентоспроможності. У зв'язку з цим необхідно використовувати принципи сучасної економіки - менеджменту та маркетингу для підвищення ефективності управління підприємствами та підвищення конкурентоспроможності їх продукції.
Однією з економічних категорій ринкової економіки є конкурентоспроможність продукції. Якщо під конкурентоспроможністю підприємства розуміти здатність підприємства здійснювати ефективну господарську діяльність і забезпечувати конкурентні ринкові умови, то конкурентоспроможність товару – це сукупність ознак, які відображають ступінь задоволення конкретних потреб споживачів.
Метою курсової роботи є аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства та шляхи її підвищення.
Об’єкт курсової роботи - процес управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві ПАТ «Коблево».
Предмет курсової роботи - теоретико-методичні засади формування та підвищення конкурентоспроможності продукції в умовах ринкової економіки.
Завдання курсової роботи:
- дослідити сутність і значення поняття «конкурентоспроможність продукції»;
- дослідити методи та принципи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства;
- проаналізувати асортимент продукції підприємства ПАТ «Коблево»;
- провести оцінку конкурентоспроможності продукції підприємства ПАТ «Коблево»;
- запропонувати шляхи вдосконалення та покращення конкурентоспроможності продукції підприємства ПАТ «Коблево».
Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Графічний матеріал: таблиці - 4, рисунки - 3. Загальна кількість сторінок - 44, кількість сторінок основного тексту - 39. Кількість джерел - 21.
Інші роботи з даної категорії: